וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן לקוורטט: "לגבש תוכנית חדשה לשלום"

יו"ר הרשות הפלסטינית קרא לקוורטט לגבש תוכנית חדשה לשלום באזור. אבו מאזן גם אמר כי הוא מצפה מארצות הברית להתעמת עם ישראל בנושא הבנייה בהתנחלויות

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן קרא אמש (שישי) לקוורטט לגבש תוכנית חדשה לשלום באזור. בנאום טלוויזיוני אמר אבו מאזן כי הפלסטינים "דורשים" מנציגי הקוורטט (ארה"ב, האיחוד האירופי, רוסיה והאו"ם), "לגבש תוכנית לשלום" אשר תתבסס על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם אשר קראה להקמתה של מדינה פלסטינית בגבולות 1967.

אבו מאזן הוסיף כי הוא מצפה מארצות הברית להתעמת עם ישראל בנושא הבנייה בהתנחלויות. "אנו לא רואים שום פעולה או צעדים במטרה להתעמת עם העקשנות הישראלית לבנייה בהתנחלויות". עוד אמר כי יפנה לאו"ם אם המשא ומתן עם ישראל לא יתחדש בקרוב.

מוקדם יותר הערב הניח יו"ר הרשות הפלסטינית את אבן הפינה לשגרירות הפלסטינית בברזיליה, בירת ברזיל. "אין לכם מושג כמה השפיעה ההכרזה הברזילאית על הכרה במדינה פלסטינית על העם הפלסטיני", אמר אבו מאזן במהלך הטקס. "למרות המרחק הרב בינינו, אנחנו חשים שאנחנו נמצאים בלבבותיכם כפי שאתם נמצאים בלבבותינו. אנחנו חשים שהעם הברזילאי כולו עומד לצד העם הפלסטיני במאבקו להשגת זכויותיו".

"אנחנו נמצאים יממה לפני שנת 2011, שנה שאנחנו מקווים שתהיה שנת ההכרזה על המדינה הפלסטינית", הוסיף. "כפי שאנחנו רואים את הילדים בברזיל חיים לצד אחיהם בביטחון ויציבות, כך אנחנו מקווים שגם ילדינו יוכלו לחיות לצד הילדים הישראלים בביטחון ויציבות. אנחנו מייחלים לשלום לילדינו, לנכדינו וגם לילדים ולנכדים הישראלים. הציבור הישראלי רוצה בשלום".

(עדכון ראשון: 31.12.2010 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully