וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ לאלמנת השוטר שנספה בכרמל: "סיפור גבורה"

אריאל נוי

29.12.2010 / 13:55

כחודש לאחר אסון השריפה בכרמל, נפגשה אלמנתו של תנ"צ ליאור בוקר שנספה באסון עם ראש הממשלה. לדבריה, נתניהו הבטיח לקדם את מערך הכיבוי

אלמנתו של תת-ניצב ליאור בוקר שנספה באסון הכרמל, נאווה פרחי בוקר, נפגשה אמש (שלישי) עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בוקר סיפרה לוואלה! חדשות על כוונתה להגיע למפגש במטרה לקדם שינוי במערך הכיבוי, ולצאת עם בשורות למשפחות השכולות ולעם ישראל. "ליאור לא נהרג סתם. אני איאבק כדי להנציח את מעשה גבורתו". הבטיחה.

בפגישה שארכה כחצי שעה, אמר נתניהו כי כמי שמגיע ממשפחה שכולה, לבו נמצא עם המשפחות השכולות. כמו כן, נתניהו ציין את התפעלותו מסיפור הגבורה של בעלה, אשר נספה כשניסה לחלץ את הסוהרים מהאוטובוס שנלכד בלהבות. לדברי בוקר, נתניהו אמר לה כי "מהאסון הזה יצא סיפור גבורה והקרבה למופת שייזכר לדורות".

"יצאתי מהפגישה עם שתי בשורות טובות", סיפרה בוקר. "ראשית, נתניהו הבטיח לי שיוקם מערך כיבוי אווירי מיוחד של טייסת מחיל האוויר. בחודשים הקרובים מערך חיל האוויר והכיבוי החדש הולכים לחכור מטוסים עד שירכשו ציוד בעלות של חמישים מיליון שקלים. מדובר לפחות בארבעה מטוסים". לדבריה, נתניהו הדגיש כי "ילווה את המאבק עד שיוקם מערך כיבוי למופת בישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אאבק כדי להנציח את מעשה גבורתו". נתניהו עם נאווה בוקר מימין והבת פז משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מרגישה שדברים זזים"

הבשורה השנייה מהפגישה לדברי בוקר כרוכה בהצעת החוק אותה יזם ח"כ דוד אזולאי (ש"ס). ההצעה שואפת ליישם את המלצות ועדת גינוסר שהוגשו לפני מספר שנים, לפיהן יש להפוך את שירות הכבאות משירות מוניציפלי לשירות ארצי ממלכתי, עליו יהיה ממונה שר הפנים. בראש הרשות יעמוד נציב כבאות וחילוץ, שימונה בידי הממשלה על פי המלצת השר. בנוסף, על פי ההצעה, תפקידי שירות הכבאות יתרחבו, ומלבד כיבוי שריפות וביצוע פעולות למניעתן, יכללו גם חילוץ בתאונות דרכים, טיפול במקרים בהם מעורבים חומרים מסוכנים, ומעל הכל סיוע בטיפול באסונות המוניים.

"נתניהו הבטיח כי הוא יאחד את ההצעה של ח"כ אזולאי עם ההצעה של משרד הפנים, ויקצה לתקציב המהלך כולו 300 מיליון שקלים. יצאתי בתחושה טובה מן הפגישה. נתניהו נתן לי להרגיש שדברים זזים", סיכמה בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully