וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר הדולה הוארך: "בטוחים שעוד נשים יתלוננו"

איילה חננאל

27.12.2010 / 17:38

עוד ועוד נשים מגיעות למשטרה ומתלוננות נגד תומך הלידה החשוד בביצוע עבירות מין חמורות בנשים הרות. עורך דינו: "אף אחת לא התלוננה לאחר הטיפול". הערב הוארך מעצרו בשבוע

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: דורון שטיין)

בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוארך היום (שני) בשבעה ימים מעצרו של תומך הלידה, ה"דולה", החשוד בביצוע עבירות מין חמורות בנשים הרות שבהן טיפל. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-11 ימים, אך השופטת אישרה להאריכו רק בשבוע, והורתה על איסור פרסום פרטיו.

במשטרה הצטברו 12 תלונות כנגד החשוד ולדברי נציג היחידה המרכזית של מחוז המרכז, אילן לוי, תלונות רבות הוסיפו לזרום למשטרה גם במהלך היום, מאז פורסם דבר המעצר. ראש מחלק חקירות בימ"ר מרכז, רב-פקד תומר כהן, אמר כי עד כה נאספו במשטרה עדויות מנשים רבות שפגשו בדו?לה. לדבריו, "במשטרה מצפים לנשים רבות נוספות שנמצאות בתהליך של הבשלה לקראת הגשת תלונה".

אמו של החשוד אמרה מחוץ לדיון כי "הכל שקר וכזב, זו עלילת דם. אנחנו חינכנו אותו, בעלי ואני, ניצולי שואה שאיבדנו את כל משפחתנו. החלטנו לחנך אותו לעזור לבני אדם. הוא בן יקר, תומך שהלוואי על כל אם יהודיה בן אדם כ"כ מסור וכ"כ יקר כמוהו".

"נדבקתי לכרית כדי להסתתר ממנו"

פרקליטו של הדולה, עו"ד ששי גז, טען כי מרשו חף מפשע ואמר כי הוא "מוסמך לתת טיפול כדולה. כל הטיפולים היו על בסיס שיטות שהוא פיתח. משטרת ישראל ביצעה מעצר מיותר לחלוטין. החקירה הזו תוביל למצב שבו ברור יהיה לכולם שהאיש לא ביצע שום עבירה פלילית. האיש למד את המקצוע, קיבל תעודה. אין לי ספק שאם היה מדובר באישה שביצעה את העבירה לא היו חושבים שבוצעה עבירה פלילית בכלל".

עו"ד גז הסביר כי "כשדולה עושה פעילויות הוא עושה אותן עם נשים בהריון, ומה שהמשטרה חושבת שזו עבירה פלילית - הן בדיקות לגיטימיות. הוא לא קיים שום יחסי מין. אפילו המשטרה לא טוענת שהוא קיים יחסי מין. הם טוענים שמעשיו גובלים בעבירות פליליות, ואנחנו טוענים שלא. העובדה היא שמעולם הוא לא הזמין אותן לאף מקום, הוא לא עשה מעשה בעצמו חלילה, הוא לא לקח אותן בערב - הוא עשה טיפול שמבחינתו הוא טיפול רפואי והם קוראים לזה טיפול אסור. והשאלה מה עשה או לא עשה תתברר בימים הקרובים. אין לי ספק שהם ייראו בחקירה כי מעשיו לא גובלים בעבירה פלילית".

במכתב שכתבה אחת מהנשים שטופלו על ידי הדו?לה ופורסם בגלי צה"ל, הופיעו תיארוים קשים של המעשים המיוחסים לו: "הגעתי אליו הביתה והוא ביקש ממני להתפשט", היא משחזרת, "אחרי ששאלתי אותו במה אני יכולה להתכסות הוא נתן לי רק מגבת קטנה. שכבתי על הצד, כשרק אזור החזה שלי מכוסה. הוא החל לעסות בשמן את גבי, הוריד את המגבת ואז נשארתי שוכבת על צידי עם חזה חשוף. נדבקתי לכרית כדי להסתתר. כשהוא עבר לגב התחתון, הוריד את תחתוניי עד אמצע הישבן", תיארה במכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully