וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השביתה: זוכה פעיל הימין נועם פדרמן

23.12.2010 / 14:23

בית משפט השלום בירושלים זיכה אתמול את פעיל הימין נועם פדרמן, שהואשם בתקיפת שוטר, לאחר שהתובע לא התייצב בשל שביתת הפרקליטים. פדרמן: "עוד כתב אישום מפוברק ומסולף"

בית משפט השלום בירושלים זיכה אתמול (רביעי) את פעיל הימין נועם פדרמן, שהואשם בתקיפת שוטר במהלך פינוי חוות פדרמן באוקטובר 2008. בעקבות הזיכוי, לראשונה מזה שנים ארוכות לא מתנהל הליך משפטי פלילי כלשהוא נגד פדרמן.

בכתב האישום נגד פדרמן נטען כי תקף שוטרים במהלך פעילות שביצעה המשטרה להריסת שני מבנים בלתי חוקיים בחוותו הסמוכה לקריית ארבע. הוא טען מנגד כי השוטרים תקפו אותו. לדיון הקודם במשפט לא התייצב התובע בשל מחלה, ואתמול הוא לא התייצב בשל שביתת הפרקליטים.

פרקליטו, אשר אוחיון, ביקש לזכות אותו בשל כך. לדבריו, כתבי האישום הרבים שהוגשו נגד פדרמן פוגעים באפשרותו לסיים את תקופת ההתמחות שלו כעורך דין לאחר שסיים לפני כמה שנים לימודי משפטים. הוא הוסיף שאם התיק היה חשוב לפרקליטות, היה ניתן להעבירו לידי תובע משטרתי, כפי שנהוג לרוב בתיקים מסוג זה.

השופטת רחל שלו-גרטל קיבלה את הבקשה וזיכתה את פדרמן. "בשים לב למקום ביצוע העבירות לכאורה, ומהות העבירות המיוחסות לנאשם, מן הראוי היה להעביר הטיפול בתיק זה לתביעות ש"י, אם האינטרס הציבורי אכן מחייב ניהול תיק זה. הדבר לא נעשה", כתבה בהחלטתה.

"מדובר בעוד כתב אישום מפוברק ומסולף, שכל המגמה שלו היא התנכלות פוליטית", אמר היום פדרמן. "עצוב מאוד שאחרי שבתי המשפט השונים הטיחו ביקורת רבה על הפרקליטות, היא החליטה בכל זאת לנהל את התיק. הפרקליטות רודפת אותי שנים, וכתב אישום זה נוסף לעשרות זיכויים שבתי המשפט כבר זיכו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully