וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נפלה ליד גן ילדים במערב הנגב, נערה נפצעה קל

רמי שני וניר יהב

21.12.2010 / 8:11

למרות התקיפה של חיל האוויר במהלך הלילה, נמשך הירי מהרצועה. נערה בת 14 נפגעה קל מרסיסים כתוצאה מנפילת רקטת קסאם במועצה האזורית חוף אשקלון. כמו כן לקו בחרדה ארבעה בני אדם

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נערה בת 14 נפצעה הבוקר (שלישי) באורח קל כתוצאה מנפילת רקטת קסאם בשטח קיבוץ במועצה האזורית חוף אשקלון. הנערה שנפגעה מרסיסים פונתה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בנוסף לקו ארבעה בני אדם בחרדה. הרקטה התפוצצה בין גן ילדים לבריכה בקיבוץ והדי הפיצוץ נשמעו בכל האזור. בנוסף דווח כי כתוצאה מהנפילה נגרם נזק למספר מבנים בקיבוץ. כוחות הביטחון הוזעקו למקום.

"צבא האיסלם", ארגון המזוהה עם אל-קאעדה ואחד משלושת הארגונים שחטפו את החייל גלעד שליט, נטל את האחריות על ירי הרקטה. בהודעתו הבהיר הארגון, כי הירי בוצע בתגובה לחיסולם של שני פעילי הארגון, מוחמד נמנם ואיסלם שאהין לפני כחודש על ידי ישראל.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, התייחס הבוקר לנפילת הרקטה בתחום המועצה ואמר כי "אני מאמין ביכולת של צה"ל לפעול כדי למנוע את המשך הירי הזה, שמשבש את שגרת החיים באזור. אנחנו מצדנו נעשה ככל שנוכל כדי שהשגרה הזאת תימשך".

במהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שבעה יעדים שונים ברחבי רצועת עזה. התקיפה בוצעה כתגובה לירי המתמשך לעבר יישובי עוטף עזה. מצה"ל נמסר כי היעדים היו "שלוש מנהרות טרור בצפון הרצועה, וכן מנהרת טרור, מנהרת הברחה, אתר ייצור אמצעי לחימה ומוקד פעילות טרור בדרום הרצועה".

בצה"ל הדגישו כי "מנהרות הטרור שהותקפו נועדו לחדירת מחבלים לשטח מדינת ישראל ולביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחים ישראלים וחייל צה"ל. צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס כאחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשמירת השקט בה".

  • עוד באותו נושא:
  • רקטת קסאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully