וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים מחליפים מאות כרטיסי אשראי לאחר ניסיון עוקץ

אתי אפללו

20.12.2010 / 13:02

חשש: לקוחות שביצעו פעילות בכספומט של בנק לאומי ברחוב אלנבי בתל אביב חשופים לזיוף והונאה. כצעד בטיחותי, מחליפים הבנקים את הכרטיסים של כל הלקוחות שביצעו פעילות בכספומט

מאות לקוחות דיסקונט מקבלים בשעות אלו טלפון מהבנק שמבשר להם כי כרטיס האשראי שלהם נוטרל - והוא יוחלף. בסוף השבוע האחרון נתפסה כנופיה אשר הצמידה קוראי פרטים של כרטיסי אשראי לשפתיים בכספומטים שונים בתל אביב. הקורא מעתיק את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות שמבצעים פעילות כלשהי בכספומט, ומאפשר לכנופיה להשתמש בפרטי הכרטיסים לביצוע פעולות עוקץ. הכנופיה נתפסה לאחר שהדבר התגלה בכספומט של סניף בנק לאומי ברחוב אלנבי בתל אביב.

כצעד בטיחותי, מחליפים הבנקים את הכרטיסים של כל הלקוחות שביצעו פעילות בכספומט הזה, גם אם לא נגרם להם נזק כלל. בדיסקונט מחליפים כ-200 כרטיסים, ביניהם כמה עשרות לקוחות מבנק מרכנתיל מקבוצת דיסקונט. ככל הידוע גם בנקים אחרים פנו ללקוחותיהם בימים האחרונים, והם מחליפים עוד כמה מאות כרטיסי אשראי ללקוחותיהם. החלפת הכרטיסים נעשית ללא עלות ללקוח.

בבנק לאומי מציינים כי כמות הלקוחות הכוללת שביצעה פעולות בכספומט ברחוב אלנבי היא כ-100 לקוחות. בסוף השבוע נתפס אחד מחברי החוליה וברשותו פרטים של כ-700 כרטיסי אשראי שונים, והוא נחקר כעת על פעילות החוליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully