וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפעת החזירים בצה"ל: מספר החולים עלה ל-50

אריאל נוי

17.12.2010 / 0:02

מספרם של צוערי קורס קצינים שאובחנו כחולים בשפעת החזירים עלה ל-50. כולם נדבקו במהלך סדנה בירושלים. ראש ענף בריאות בצה"ל: "כל החיילים במצב קל ונשלחו להחלמה בבתיהם"

מספרם של צוערי קורס הקצינים שאובחנו כלוקים בשפעת החזירים עלה ל-50. אתמול (חמישי) אובחנו 15 חיילים, שמצטרפים ל-35 חיילים שאובחנו שלשום כלוקים במחלה. כל הצוערים שהו בסדנת חינוך שנערכה בירושלים, ובעקבות הדיווחים הורה קצין רפואה ראשי על בדיקות במטרה לזהות את מקורה.

ראש ענף בריאות בצה"ל, סא"ל ד"ר מייקל הרטל, סיפר לוואלה! חדשות כי "אתמול בערב חלק מהצוערים הרגישו כאבי ראש, חום, שיעול, כאבי גרון, כאבים בשרירים וחולשה כללית. 35 חיילים פנו לבדיקה אמש. רופאים של חברת 'ביקור רופא' ורופאים של הדסה עין כרם בדקו אותם ושלחו אותם לבדיקות היום בצהריים. בבדיקות התגלה שכולם לקו בשפעת החזירים" .

לדברי ד"ר הרטל, מצבם של כל החיילים מוגדר קל, ושמונה מהם נבדקו בבית החולים "הדסה" עין כרם. החיילים קיבלו טיפול תומך ונשלחו למנוחה בבית. רק שלושה חיילים, הסובלים מבעיות רפואיות, קיבלו טיפול מונע למחלה, התרופה "תמי-פלו. השאר חוסנו נגד שפעת, חיסון שכולל גם השנה את שפעת החזירים", הוסיף ד"ר הרטל.

"חשוב לציין שכל חייל יכול להתחסן נגד השפעת", אמר ד"ר הרטל. לדבריו, "בראש ובראשונה אנחנו מחסנים את יחידות השדה. אנו נערכים היטב לחורף, שהגיע השנה מאוחר".

(עדכון ראשון: 16.12.2010, 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully