וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מפלגת העבודה: גם מרצ רוצה את מצנע

16.12.2010 / 15:46

לאחר שיו"ר העבודה אהוד ברק קרא לעמרם מצנע לחזור למפלגת העבודה, נפגש עם מצנע גם יו"ר מרצ חיים אורון. אורון: "אני מבקש ליצור לקראת הבחירות הבאות מסגרת פוליטית שמאלה מקדימה"

יו"ר מפלגת מרצ, ח"כ חיים אורון, נועד בצהרים (חמישי) עם עמרם מצנע שלאחרונה גברו הקולות הקוראים לו לשוב למערכת הפוליטית. אורון, שביקש ממצנע לסייע בהרחבת שורות השמאל הישראלי אמר אחרי הפגישה: "אני מקיים מגוון של פגישות מתוך מטרה מוצהרת ליצור לקראת הבחירות הבאות מסגרת פוליטית שמאלה מקדימה. זה גם ההקשר של הפגישה עם מצנע שהתקיימה היום".

מוקדם יותר התייחס חבר הכנסת איתן כבל (עבודה) בראיון שהעניק לגלי צה"ל לקריאות במפלגה למצנע, שכיהן בעבר כיו"ר העבודה, לשוב לשורותיה. "כשקראתי על זה אתמול לא ידעתי להגדיר לעצמי האם זה פתטי. מה בדיוק הסיפור? מה התרגיל? ואין כאן שום תרגיל. זה פשוט אמירות של מישהו חושב שאמירה כזו יכולה לעשות לו טוב", הבהיר כבל.

"אני בכל מקרה מציע לידידי עמרם מצנע לחפש מקל ארוך וגם איתו לא לגעת במפלגת העבודה. אני ממליץ לו אחרי הכאב העצום, אני הייתי לידו באותו יום שהוא הודיע על התפטרותו, ואני אומר את זה בצער כי אילו נשאר – לך תדע לאן היינו יכולים להגיע. הכאב שהוא יכול לחוש הפעם הזו אף גדול יותר", אמר כבל. "אני מציע לו אפילו לא להתלבט".

אתמול אישר מצנע את הפרסומים על פיהם יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, דוחק בו לשוב לפוליטיקה במסגרת המפלגה. בראיון שהעניק לקול ישראל סיפר מצנע כי "אני נפגשתי גם עם ברק וגם עם פואד על פי הזמנתם. הם היו מעוניינים שאחזור. אני לא נתתי להם תשובה עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully