וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ התנצל בפני הכבאים: "דבריי עוותו"

לאחר שמוקדם יותר תקף את הכבאים והאשים אותם בבזבזנות, ביקש שר האוצר להתנצל: "דברי עוותו, לא התכוונתי לפגוע כשדיברתי על רפורמה. הכבאים נלחמו בחירוף נפש בשריפה"

שר האוצר יובל שטייניץ התנצל אמש (שני) בכנס פורום סגני ראשי ערים בירושלים בפני הכבאים על דברים שאמר, והובנו לא נכון לטענתו, על הצורך ברפורמה במערך הכיבוי. שטייניץ אמר מוקדם יותר כי הבעיה במערך הכיבוי אינה התקציב אלא הניהול הלקוי והבזבזנות, ועל כן ביקש להבהיר כי למרות שיש צורך ברפורמה, הוא סבור שהכבאים בשריפה בכרמל נהגו בגבורה.

"הדבר שמקומם אותי זה שדברים שנאמרים מעוותים ויוצאים בצורה לא נכונה לתקשורת. אני רוצה להבהיר: כבאי ישראל נאבקו בגבורה ובנחישות בשריפה האדירה והנוראית שהייתה בכרמל. הם עמדו בכבוד במאמץ האדיר מול להבות האש", אמר שטייניץ.

עוד אמר שר האוצר כי "לגבי הצורך ברפורמה, במבנה ובהתנהגות - האמירה הזו בשום פנים ואופן לא כוונה לפגוע באיש מהכבאים שחירפו את נפשם מול הלהבות כדי להגן על הנוף ועל תושבי הכרמל. הדברים שאמרתי היום לא צוטטו כהלכה ואני שמח שניתנה לי היום האפשרות להעמיד דברים על דיוקם".

בכנס בו דיבר שטייניץ נכחו גם יושב ראש איגוד הכבאים הארצי, אסי לוי, והצלם רוני סופר, אשר הציל מהאש שלושה קציני משטרה ושב"ס שהיו באוטובוס שנלכד בכרמל. סופר קיבל מיו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט אות מגן על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully