וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות אחרונות באתר החרמון: "עונה מבטיחה"

עידן אבני

13.12.2010 / 13:56

צוות העובדים באתר פועלים להכשירו לפתיחת עונת הסקי, בכפרי הדרוזים ברמה כבר מכינים פיתות לקראת המבקרים והטיילים באו לחזות ב"פלא הלבן". הסערה עשתה טוב לחרמון

אתר החרמון עדיין לא נפתח למבקרים ובכניסה אליו מוצב שומר המונע מהמבקרים שמגיעים למקום מלהיכנס לאתר. בפסגת ההר עובדים במרץ רב על מנת להכשיר את אתר הסקי היחידי בארץ, כך שניתן יהיה כבר מחר לפתוח אותו לגולשים.

יעקב שוחט, סמנכ"ל אתר החרמון, אמר לוואלה! חדשות כי השלגים גרמו להרגשה מעולה, ומדובר במתנה משמיים. "הלילה כמעט לא ישנתי מרוב שמחה, עד לפני שבועיים היינו בטוחים שעל פי התחזיות תהיה שנת בצורת והסופה הזו באה לנו בהפתעה. בעשר השנים האחרונות לא ירד כל כך הרבה שלג בפתיחת העונה. השנתיים האחרונות היו מאוד קשות ועכשיו פתיחת העונה נראית מבטיחה".

מנחם ברוך, תושב נווה אטי"ב שלמרגלות ההר, התבונן בשלג בהתפעלות. "אם יהיה מזג אוויר טוב זה יכול להספיק למספר שבועות לסקי", אמר, "עונה כזו אני לא זוכר, ירד למעלה ממטר שלג. עכשיו רק צריך לקוות שלא יגיע גל חום. נראה לי שהשנה אנחנו עוברים למצבי מזג אוויר קיצוניים של גלי חום בחורף וכמויות משקעים קיצוניות שיתבטאו בהרבה שלג".

בכפרי הדרוזים בגולן החלו לאפות את הפיתות הדרוזיות המסורתיות לטובת המטיילים הרבים אשר כבר החלו לפקוד את האזור. תמי מנצור מגאולים שבשרון שטיילה היום בצפון רמת הגולן סיפרה כי היא שהתה בנופש באזור והרגישה צורך לבקר את ההר המושלג. "זה פשוט מדהים, הכל לבן מסביב", אמרה.

ילדי הכפרים השתעשעו אף הם בהשלכת כדורי שלג על המכוניות אשר נוסעות בכבישים. עיקר השלג כבר ירד וכעת מצפים באזור להתבהרות מזג האוויר ולמטיילים הרבים שצפויים לזרום לאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully