וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע קל-בינוני ממטח של פצמ"רים באשכול

יהושע בריינר ורמי שני

9.12.2010 / 0:12

מספר שעות לאחר שהרמטכ"ל אשכנזי הדגיש כי "המצב בגבול הרצועה שברירי", נורה מטח של פצמ"רים לעבר מערב הנגב. כתוצאה מנפילת אחת הפצצות, נפצע אדם אחד באורח קל עד בינוני

אדם אחד נפצע אמש (רביעי) בצווארו כתוצאה מנפילה של פצצת מרגמה בשטח קיבוץ במועצה האזורית אשכול. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, פינה אותו במצב קל עד בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בסך הכל מדובר במטח של חמש פצצות מרגמה שנורו מכיוון רצועת עזה. אל המקום הוזעקו כוחות הביטחון כדי לסכל המשך ירי לאזור. מוקדם יותר היום נפלה פצצת מרגמה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. איש לא נפגע, אולם נזק נגרם למבנה באזור.

במערב הנגב הביעו זעם על אוזלת ידה של הממשלה לדבריהם בטיפול בירי מהרצועה. "הירי נמשך ועד שלא קורה משהו רציני אף אחד לא מתייחס לזה", אמר ראש המועצה האזורית אשכול חיים ילין. "הממשלה משדרת כאילו יש רגיעה, אבל בעצם יש כל יום ירי על תושבים וחקלאים ועבודות לאורך הגדר. זה מצב בלתי נסבל", הוסיף ילין.

בתוך כך, הרמטכ"ל רב-אלוף גבי אשכנזי התייחס אתמול למצב בגבול הרצועה, וכינה אותו "שברירי". בנאום שנשא בפני חיילי גדוד 202 של הצנחנים אמר אשכנזי כי "אנחנו רואים בזמן האחרון הידרדרות והרבה מאוד מטענים בגבול, ומזהים התגברות פעילות נגד ישראל גם בגבול הצפון".

הרמטכ"ל הוסיף כי "עוד יהיו אירועים כאן, הלחימה בסביבות הגדר תימשך וצריך להיות מוכנים לזה, כי המוכנות קובעת את תוצאות הלחימה. ייתכן שנצטרך להיות מוכנים לפעול בצורה יותר רחבה. הסיבוב הבא יהיה יותר גדול וצריך להסתיים כך שלא יהיה ספק מי ניצח. אנחנו עולים על הצד השני בצורה משמעותית".

עדכון ראשון - 23:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully