וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: עצרנו רוצחי המדען מטעם ישראל וארה"ב

שר המודיעין האירני הודיע כי נעצרו כמה חשודים בחיסול מג'יד שהרייארי השבוע בטהרן. לדבריו, "המוסד, ה-CIA וה-MI6 מילאו תפקיד בהתנקשויות". הוא לא סיפק פרטים לגבי זהות העצורים

הרשויות באירן עצרו מספר אנשים שלטענתה עמדו מאחורי רצח מדען הגרעין מג'יד שהרייארי השבוע בטהרן - כך דיווחה אחר הצהריים הטלוויזיה במדינה, שציטטה מדברי שר המודיעין, חיידר מוסלחי. על פי הדיווח, העצורים קשורים לשירותי הביון של ישראל, ארצות הברית ובריטניה.

שהרייארי, מרצה באוניברסיטה בטהרן, נהרג מפיצוץ מטען שהוצמד למכוניתו על ידי אופנוען אלמוני, ביום שני בבוקר כשהיה בדרכו לעבודה. אשתו נפצעה בפיצוץ. בהתנקשות מקבילה וזהה במאפייניה, נפצע מדען גרעין נוסף, איש משרד ההגנה האירני, פריידון עבסי.

"כמה חברים בקבוצה שעמדה מאחורי ההתנקשויות נעצרו" צוטט מוסלחי בטלוויזיה. "המוסד, ה-CIA וה-MI6 מילאו תפקיד בהתנקשויות. בעקבות המעצרים, גילינו רמזים חדשים".

"אלו ששיתפו פעולה עם הסוכנויות האלו הכינו תוכניות נוספות", הוסיף השר, "אבל עצרנו אותם". הוא לא סיפק פרטים לגבי מספר העצורים או זהותם.

עד כה, איש לא קיבל אחריות על ההתנקשויות, אבל האירנים מציגים חזית אחידה בנושא, וחוזרים ומאשימים את ישראל ומדינות המערב, ואף את האו"ם. אתמול טען הנשיא אחמדינג'ד כי האו"ם אחראי להתנקשויות, משום ששמותיהם של מדעני הגרעין הופיעו בהחלטת מועצת הביטחון שהטילה סנקציות על אירן - "וכך הם סומנו עבור הרוצחים הציונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully