וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה חקירתו השלישית של אורי בר לב

איילה חננאל

1.12.2010 / 11:39

לאחר שבבדיקת הפוליגרף שנערכה לו התקבלו תוצאות גבוליות, זומן ניצב בר לב החשוד בתקיפה מינית ובאונס לחקירה נוספת ביחידה לחקירות שוטרים בבירה. בצאתו, סירב בר לב לדבר עם התקשורת

ניצב אורי בר לב החשוד שתקף מינית את ד"ר אורלי אינס ואנס מתלוננת נוספת, הגיע הבוקר (רביעי) בפעם השלישית למשרדי מח"ש בירושלים שם נמשכת החקירה נגדו. עם סיום חקירתו, סירב בר לב לדבר עם התקשורת.

במהלך חקירתו הקודמת, נשאל בר לב על קשריו עם אינס ו-מ', שהתלוננו נגדו על תקיפה מינית ואונס. בר לב אף עבר בדיקת פוליגרף, אך תוצאות הבדיקה לא היו חד משמעיות. במקרים מסוימים נמצא דובר שקר ובמקרים מסוימים התוצאה היתה גבולית. בעקבות כך, הוחלט במח"ש לזמן את מי שהיה מועמד למפכ"לות לחקירה נוספת.

פרקליטתו של בר לב, עו"ד אירית באומהורן, אמרה כי תוצאות בדיקת הפוליגרף לא הועברו לידיה ולכן "אין לנו אפשרות להתייחס לגל השמועות – הנעות מ'דובר אמת', דרך 'אין ממצא' ל'דובר שקר' - באופן ענייני. ידוע לנו כי גם תוצאות הפוליגרף של אינס, שהתפרסמו בעיתונות הינן בגדר שמועות לא מבוססות. בכל מקרה, ניצב בר לב עומד מאחורי התשובות שנתן לחוקריו כי הוא לא אנס, לא סימם ולא קיים יחסי מין בשלישייה עם מ' וכי לא הטריד מינית את א'".

בתחילת השבוע הודיע בר לב, שנחשב מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל כי הוא יוצא לחופשה מהמשטרה וכי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד. בכך הוסרה המניעה ממינוי מפכ"ל חדש למשטרה והמינוי צפוי להתבצע היום או מחר.

עדכון ראשון: 9:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully