וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין והטעויות: "עלינו לעמוד לצד צ' קוריאה"

הרפובליקנית שהבהירה בשבוע שעבר שהיא יכולה לנצח את אובמה במירוץ לנשיאות ב-2012, שוב מעדה בלשונה. הפעם, טעתה פיילין כשהתבלבלה בין הקוריאות

המועמדת לשעבר לתפקיד סגנית הנשיא ומי שמסומנת כמועמדת הרפובליקנים לבחירות הבאות לנשיאות בארצות הברית, שרה פיילין, הביכה הלילה (חמישי) את עצמה פעם נוספת כשהפגינה חוסר ידע כללי בסיסי. בראיון שהעניקה לרשת הטלוויזיה פוקס נשאלה פיילין אודות העימות האחרון בין הקוריאות. "עלינו לעמוד לצד בת בריתנו, צפון קוריאה", היא השיבה ללא חשש, ושכחה שצפון קוריאה הינה אויבת של ארצות הברית ושבת הברית היא דווקא הדרום.

זוהי אינה פליטת הפה המגוחכת הראשונה של פיילין, שככל הנראה מעדה רק בלשונה ויודעת על ההבדל בין הקוריאות. בשבוע שעבר היא הכריזה כי ביכולתה לנצח את הנשיא המכהן, ברק אובמה. עם זאת, היא הוסיפה כי אינה קיבלה החלטה סופית אם תציג מועמדות למשרת נשיא בבחירות הקרובות.

את אובמה, ככל הנראה, פיילין לא מדאיגה. אתמול אמר הנשיא המכהן כי להערכתו שרה פיילין אינה מהווה יריבה שקולה למרוץ הנשיאותי של 2012 ושהוא "לא חושב עליה". עם זאת, בראיון לערוץ ABC הודה אובמה כי הוא מכיר בפופולריות שלה בקרב הרפובליקנים במדינה וכי הוא "מעריך את כישוריה". בהתייחסו לחילופי האש בקוריאה אתמול אמר אובמה כי לאמריקה מחויבות להגן על בעלת בריתה דרום קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully