וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב אורי בר לב עבר בדיקת פוליגרף

איילה חננאל

24.11.2010 / 19:30

הניצב החשוד שהטריד מינית שתי נשים, עבר בדיקת פוליגרף במח"ש. בר לב נשאל על יחסיו עם המתלוננות, א' ו-מ', וכן על יחסיו עם ש', חברתה של מ', החשודה שסייעה לו באונס

ניצב אורי בר לב, החשוד שהטריד מינית שתי נשים, עבר היום (רביעי) בדיקת פוליגרף במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים. במהלך הבדיקה הוא נשאל על יחסיו עם שתי המתלוננות, א' ו-מ', וכן עם חברתה של מ', ש'. ש' נחקרה תחת אזהרה בחשד שסייעה לבר לב לאנוס לכאורה את מ'.

לפי ההערכות, אחת משלוש הנשים איננה דוברת אמת. בהתאם לממצאי בדיקת הפוליגרף, יוחלט על האופן בו תימשך החקירה, וייתכן אף שיתקיים עימות בין בר לב לבין הנשים שבגרסאותיהן נמצאו לכאורה סתירות.

מפרטי החקירה שפורסמו אתמול עולה, כי המתלוננת מ' סיפרה בעדותה כי ש' הייתה זאת שהובילה אותה באמתלות שונות אל חדר בית מלון בהרצליה שם לטענתה סוממה ונאנסה על ידי בר לב. עוד עולה, כי ש' היא זו שהכירה בין מ' לניצב בר לב.

בעקבות עדות זו, נעצרה ש' שלשום ונחקרה באזהרה בחשד לסיוע לתקיפה מינית ובהמשך שוחררה בערבות. בחקירתה, הכחישה ש' את טענותיה של מ' ואמרה כי מ' סיפרה לה כי יחסי המין עם בר לב היו בהסכמה.

ש' טענה עוד, כי מ' בדתה את תלונת האונס והאשימה אותה בסיוע לאונס רק בגלל שהיא, לדבריה, "קינאה בי מאחר וידעה שיש לי רומן עם בר לב". בין השתיים נערך עימות במהלכו הטיחה ש' במ' כי המציאה את הסיפור על רקע קנאתה במערכת היחסים שניהלה עם בר לב ועל מנת לתרץ את הבגידה בבעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully