וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירד לקנות משהו לאכול וזכה ב-42 מיליון שקלים

צעיר שהתחתן באחרונה קנה אמש טופס דאבל לוטו, כשעה לפני סגירת נקודות המכירה. זמן קצר אחר כך גילה שחשבון הבנק שלו תפח ב-42 מיליון שקלים. הבוקר הודיע: "עוד אזכה שוב"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

גבר צעיר, בשנות השלושים לחייו, הצטרף אמש (שבת) לאצולת הממון הישראלית כשזכה לבדו ב-42 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל לוטו. הזוכה, נשוי טרי ועצמאי מדרום הארץ, שלח את הטופס אמש, רגע לפני סגירת נקודות המכירה. הוא מספר שהחליט להשתתף בהגרלה ממש במקרה, כשירד לרחוב לקנות משהו לאכול. עבור הטופס הזוכה הוא שילם 58 שקלים.

אף שמדובר בסכום שעשוי "לסדר" את הזוכה וגם את ילדיו לכל ימי חייהם, לא מדובר בסכום הזכייה הגבוה ביותר אי פעם לזוכה יחיד. בדצמבר 2009 גרף זוכה אחד 74 מיליון שקלים, שיא של כל הזמנים - ורק השנה כבר נרשמה זכייה של 40 מיליון.

ומה מתכוון הזוכה לעשות עם הכסף? כאדם מאמין, בכוונתו לתת מעשר לקהילה, כנראה לגוף העוסק ברווחה. מעבר לכך הוא עוד לא הספיק לתכנן תוכניות. "ברור לי שתראו אותי שוב, אני אחזור לקחת זכייה נוספת", אמר לאנשי הלוטו. עד כמה שזה נשמע מוזר, התרחיש הזה אינו בדיוני לחלוטין: זקני הלוטו מספרים על 12 זוכים סדרתיים, שזכו יותר מפעם אחת בפרס הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully