וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכיאטר קבע: החשודה ברצח בנותיה כשירה לדין

איילה חננאל

19.11.2010 / 10:09

מעצרה של מיכל אלוני, האם מרעננה החשודה ברצח שתי בנותיה, הוארך ב-10 ימים נוספים. תצהיר פסיכיאטרי שהוצג בדיון קבע כי היא כשירה לעמוד לדין. במהלך הדיון התעלפה האם ונזקקה לטיפול רפואי

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר (שישי) ב-10 ימים את מעצרה של מיכל אלוני, החשודה שרצחה ביום רביעי שעבר את שתי בנותיה, נטלי בת השש ורוני בת הארבע. במהלך הדיון התעלפה האם ושני מאבטחים נשאו אותה מהאולם. לאחר שקיבלה טיפול רפואי, הדיון התחדש. אלוני עצמה לא אמרה דבר לאורך כל הדיון.

בתוך כך, חוות דעת ראשונה של ועדה שמינה הפסיכיאטר המחוזי לבדוק את מצבה של אלוני, קובעת כי היא כשירה למעצר וכשירה לעמוד לדין. במהלך הדיון שיבחה השופטת את פעילותם היסודית והמקצועית של חוקרי תחנת כפר סבא.

פרקליטתה של האם מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד אורית חיון, האשימה בתום הארכת המעצר הקודמת את הרשויות. לדבריה, "רשויות הרווחה שליוו את המשפחה המאוד מורכבת הזאת במשך תקופה לא קצרה יכלו אולי למנוע את האסון הנורא הזה, לו החשודה הייתה מקבלת טיפול ראוי, במיוחד לאור הראיות המצטברות על המצב הקשה והמצוקה הנפשית שבהם היא הייתה נתונה לפני האירוע".

גופותיהן של נטלי ורוני נמצאו בדירת סבתן ברחוב המעלות ברעננה. על גופן נמצאו סימני אלימות והן ככל הנראה נחנקו למוות. אמן מיכל נעצרה מיד ולטענת המשטרה, הודתה כי רצחה אותן. מחקירת המשטרה הראשונית עלה כי האם חנקה למוות את בנותיה לאחר שאביהן, עמוס, יצא לעבודתו כמאבטח במוסדות חינוך בעיר. עוד התגלה כי הילדות נמצאו כשהן לבושות ומוכנות להליכה לגן ולבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully