וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על אריאל: "מי שמחרים חותך בבשר של כולנו"

פנחס וולף

14.11.2010 / 14:08

ראש הממשלה התייחס לסערת היכל התרבות באריאל וקרא למחרימי המקום לחדול: "מי שמחשיב עצמו איש תרבות לא צריך לעסוק בחרמות ולא בהשתלחויות נגד שרה בממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה השבועית לסערת היכל התרבות באריאל וההתקפות נגד שרת התרבות והספורט לימור לבנת על יוזמותיה בנושא. "אני חושב שההיכל הוא חשוב ואריאל חשובה", אמר נתניהו. "הייתי מעורב בהקמת ההיכל בשלביו השונים. לצערי שהיתי בחו"ל כשנפתח, ולכן לא יכולתי להגיע. שמעתי שיש אנשים שקוראים להחרים אותו ותוקפים את שרת התרבות על מאבקה בתופעה. חרמות, יודעים איך הם מתחילים אך לא איך הם מסתיימים".

"מי שמחליט להחרים חותך בבשר של כולנו", הוסיף רה"מ נתניהו. "אני חושב שזו לא שיטה. מי שמחשיב עצמו איש תרבות לא צריך לעסוק בחרמות ולא בהשתלחויות נגד שרה בממשלה ולא כנגד ישוב בישראל. אני קורא להם להפסיק".

דבריו של נתניהו באים בעקבות קריאות של יוצרים שונים, בהם ראשי איגודי השחקנים ובמאי התיאטרון לשרת התרבות להתפטר, לאחר שהציעה פרס לעידוד היצירה הציונית וכן הודיעה כי תחייב תיאטראות לחתום על מסמך בו הם מתחייבים להופיע בכל חלקי הארץ, לרבות מעבר לקו הירוק. בנוסף, חתמו בשבת עשרות במאים נחשבים, בהם ארי פולמן, ערן ריקליס, ניר ברגמן ורני בלייר, על עצומה התומכת בסרבני ההופעה באריאל ונגד האיומים של שרת התרבות וח"כים מישראל ביתנו על קיצוץ בתקצבי התמיכה בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully