וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזרח הזר החשוד ברצח אשתו שיחזר את המעשה

איילה חננאל

14.11.2010 / 0:10

המשטרה הביאה את האזרח הזר בן ה-30, החשוד ברצח אשתו ההרה, לזירת האירוע ברחוב חנוך בתל אביב. לחוקרים סיפר כי חשד כי בגדה בו ועל כן רצח אותה

האזרח הזר מאריתראה, החשוד שרצח אשתו ההרה אתמול בתל אביב, הובא אמש (שבת) על ידי חוקרי המשטרה חזרה לביתם שבשכונת התקווה, על מנת לשחזר את מעשה הרצח. החשוד טען בפני השוטרים, כי רצח את אשתו כבר בשעות הבוקר של יום שישי. החשוד נמלט לאחר המעשה ונעצר ברחובות לאחר מצוד משטרתי שארך מספר שעות. הוא הסביר לחוקרי מרחב יפתח כי רצח את אשתו לאחר שחשד כי היא בוגדת בו עם גבר אחר. במשטרה ישקלו האם להעמיד את החשוד לדין באשמת רצח כפול, בהתאם למצב הריונה של הנרצחת.

גופת הנרצח, אבבה קיטניאה בת ה-28, נמצאה ביום שישי בדירה ברחוב חנוך בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של האישה, בעלת אזרחות אריתראית שהיתה בחודש רביעי להריונה. המשטרה ומד"א פרצו לדירה דרך החלון אז מצאו את גופתה של האישה ועליה סימני אלימות. ממצב הזירה עולה כי התקרית אירעה כבר בשעות הבוקר.

המשטרה ומד"א הגיעו לדירה בעקבות דיווח של אחיה, אשר התלונן כי לא הצליח ליצור עמה קשר בימים האחרונים וכי הוא יודע על סכסוך בינה ובין בעלה. מעדויות של שכנים עולה כי מזה יומיים נשמעות מהדירה צעקות וקולות מריבה. אחד השכנים אף סיפר שפגש באישה לפני יומיים והבחין כי היא חבולה בפנייה. "אמרתי לה שתלך להתלונן נגד בעלה במשטרה ושפעם הבאה האגרוף שלו יכול להרוג אותה", אמר אחד השכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully