וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת שניאור חשין תובעת 2.5 מ' שקלים מטל מור

גלעד גרוסמן

12.11.2010 / 1:15

אלמנתו ושלושת ילדיו של שניאור חשין, שנהרג בתאונת דרכים בכביש 5 בחודש יוני, הגישו תביעה נגד טל מור המואשם בדריסתו. "זהו מקרה חמור ומקומם במיוחד של זלזול פושע ומסליד בחיי אדם"

אלמנתו ושלושת ילדיו של שניאור חשין הגישו אמש (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה תביעה של מעל 2.5 מיליון שקל נגד טל מור, הנאשם בהריגתו והפקרתו של חשין. ההרוג, בנו של שופט בית המשפט העליון לשעבר מישאל חשין, נפגע ביוני ממכונית בכביש 5, בזמן שרכב על אופניו. יום למחרת הסגיר עצמו מור למשטרה, וכעבור כשלושה שבועות הוגש נגדו כתב אישום, בו נטען שפגע בחשין לאחר שנהג בשכרות.

"בפני בית המשפט מונח מקרה חמור ומקומם במיוחד של זלזול פושע ומסליד בחיי אדם", נכתב בכתב התביעה, "החל בעלייתו של מור לרכב כשהוא שיכור כלוט ומסומם, עבור בנהיגה פוחזת ופגיעה ברוכב אופניים מאחור, וכלה בהפקרתו בכביש לדמם למוות, בריחתו מהזירה וניסיונו לטייח את המעשה". בני המשפחה תובעים להטיל על מור פיצוי עונשי "משמעותי ומרתיע", מעבר לפיצויים בגין הנזק הממוני שנגרם למשפחה.

בתביעה מפורט כי "עם מותו של שניאור ז"ל - רעשה הארץ. מותו הטראגי, נסיבות התאונה ודמות המופת שגילם, נגלתה לעיני כל". עוד נכתב, כי בחשין "התקבצו אין ספור מעלות טובות", ומצוין כי היה לוחם בשייטת 13, משפטן ואיש עסקים שהקים קבוצה לתיירות ונופש אתגרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully