וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי לחברי קדימה: "אוכל להמשיך ולסייע"

פנחס וולף

11.11.2010 / 20:50

לאחר שהוכרע דינו של ח"כ צחי הנגבי והוטל עליו קלון, שלח חבר הכנסת המושעה מכתב לחברי מפלגתו והודה להם על תמיכתם בו: "אני מקווה כי בקרוב אזכה לשוב וליטול חלק בעשיה הממלכתית למען המדינה"

ח"כ צחי הנגבי שהושעה מהכנסת לאחר שהוטל עליו קלון, שלח ביום בו התקבל גזר דינו מכתב לפעילי קדימה ובו סיכם את המהלכים המשפטיים בעניינו. "הבוקר ניתן גזר דין במשפטי", כתב. "לאחר שמונה שנים ארוכות התבהרה התמונה: נפסק כי עלי להשעות את עצמי מחברותי בכנסת הנוכחית, וכי אין בפני כל מניעה להיבחר מחדש לכנסת הבאה, לרבות לכל תפקיד בממשלה ש'קדימה' תכונן לאחר הבחירות".

"כמובן שאין זה קל עבורי לקטוע פעילות פרלמנטרית חשובה, משמעותית ומגוונת בת 22 שנות כהונה בכנסת. יחד עם זאת, יש שפע דרכים בהן אוכל, בתקופת הביניים עד לבחירות הבאות, לסייע למדינה ולתנועת 'קדימה', מתוקף הנסיון והידע שצברתי בתחומים רבים", כתב הנגבי. "כל רעיון או יוזמה שיהיה לך עניין להביא לידיעתי בהקשר זה, יתקבלו בברכה", כתב הנגבי לעמיתיו.

הוא הוסיף: "ברצוני להודות לפעילי 'קדימה' על שליוו אותי לכל אורך המערכה המשפטית, בעידוד חם ובכתף תומכת. הפגנת חברות מרגשת זו סייעה בידי להתמודד עם הקשיים מתוך אמונה, שאכן התגשמה, כי תוצאת המשפט תהיה מידתית ומאוזנת. אני מקווה כי בקרוב אזכה לשוב וליטול חלק, יחד עם חברי להנהגת התנועה, בעשיה הממלכתית למען מדינת ישראל ואזרחיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully