וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: רק היפוכונדר יראה בסוריה פרטנר לשלום

פנחס וולף

11.11.2010 / 12:42

במהלך סיור ברמת הגולן, התייחס שר החוץ ליחסים בין ישראל וסוריה, וטען כי המדינה השכנה איננה פרטנר לשלום, וכי רמת הגולן הינה חלק בלתי נפרד מישראל

שר החוץ אביגדור התייחס בצהריים (חמישי) להקפאת הבנייה בהתנחלויות. לדבריו, מפלגתו לא תסכים לשום הקפאה בבנייה בהתנחלויות, וכי האיום מצד סוריה הוא ממשי והיא איננה פרטנרית לשלום.

במהלך סיור ברמת הגולן, אמר ליברמן כי "ישראל ביתנו לא תקבל שום הקפאה. לא לשלושה חודשים, לא לחודשיים וגם לא ליום אחד. מי שרוצה להפעיל לחץ שיפעיל על הצד השני".

ליברמן בירך את נתניהו על "עמידתו בלחץ בנוגע לבנייה בירושלים. הדרישה לא לבנות בגילה ובשכונות אחרות היא בלתי נסבלת. המבחן הוא אם ההנהגה יכולה לעמוד תחת לחצים ולהגן על האינטרסים של ישראל. חייבים הסכם ביניים ארוך טווח כי הסכם קבע זה בלתי אפשרי".

ליברמן התייחס גם לאיום מצד סוריה ואמר כי "הידוק הקשר היום-יומי בין דמשק לצפון קוריאה ולאירן והעובדה שמרכז הטרור העולמי נמצא בדמשק, קשה להתעלם מהם. לכן, בשאלה אם סוריה היא פרטנר לשלום, רק היפוכונדר פוליטי יכול להגיד שהיא פרטנר תחת ההנהגה הנוכחית".

עוד אמר ליברמן, כי "רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל. המטרה היא להכפיל את מספר התושבים בקצרין. מכאן התחלנו את מערכת הבחירות הקודמת וכאן נפתח את מערכת הבחירות הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully