וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק החדש של הולנד נגד סמים: כרטיסי ריח

ממשלת הולנד שלחה לאלפי תושבים כרטיסים המפיצים ריח מריחואנה, בעזרתם ניתן יהיה לזהות גידול בלתי חוקי של קנאביס ולהלשין על העבריינים שמגדלים את הצמח

ממשלת הולנד נלחמת בגידול בלתי-חוקי של מריחואנה באמצעות ריח. כ-30,000 משקי בית במדינה קיבלו אתמול (שני) כרטיסים שעל ידי גירודם הם מפיצים ניחוח מריחואנה. כך, מקווה הממשלה, יוכלו האזרחים לדעת מה מתרחש בבתי השכנים שלהם ולדווח על גידולים חשודים

"אזרחים צריכים לדעת מהן הסכנות כתוצאה מהגידולים הללו, ואם הם למדים על מצב חשוד הם חייבים לדווח עליו", אמר ארני לוס, דובר הארגון שמונה בידי הממשלה להילחם בגידולי קנאביס.

הרשויות בהולנד מתעלמות מגידול ביתי של עד חמישה צמחי מריחואנה לשימוש אישי. גידול מאסיבי יותר אינו חוקי - ונשלט בידי ארגוני פשע המגלגלים כמעט שלושה מיליארדי דולרים בשנה בשוק השחור.

"עזרו להילחם במטעי הקנאביס!", נכתב על הכרטיס הירוק שמחולק בעיקר בהאג וברוטרדם שבמערב המדינה. על גבי הכרטיס מופיע מספר טלפון ומוטבעות שתי קופסאות שבגירודן הן משחררות ריח מריחואנה. בצד השני מופיעה רשימה של סימנים מזהים נוספים לגידול עירוני של קנאביס: רעש של מאווררים, וילונות שמוסטים באותן תמידי וחיבורים חשודים לנקודות חשמל.

אם המבצע יתברר כמוצלח, ייתכן שהוא יורחב לאזורים נוספים במדינה. "אם אנשים אכן יצלצלו למספר שרשום, אנו עשויים להפוך את זה למבצע ארצי", אמר לוס. ברוטרדם נחשפים בכל שנה כ-200 מטעים, וכ-6,000 ברחבי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully