וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ברשת: להחמיר תנאי כליאת מחבלים

פנחס וולף

8.11.2010 / 18:33

בניסיון ללחוץ להעברת "חוק שליט" על מנת להחמיר את תנאי כליאת אסירים פלסטינים בישראל, פתחה תנועת "ישראל שלי" קמפיין בפייסבוק בו מועלים פרטים על "הרוצח היומי"

תנועת "ישראל שלי" הפועלת להעברת "חוק שליט" במסגרתו יוחמרו תנאי כליאתם של מחבלים בבתי הכלא בישראל פתחה בקמפיין חדש. בדף הפייסבוק של התנועה מועלית מדי יום תמונה של "הרוצח היומי" – מחבל אחר הכלוא בישראל עם פרטיו.

כך, למשל, "הרוצח היומי" של היום (שני) הוא איברהים חאמד. "קורא עיתונים, צופה בטלוויזיה, נמצא בקשר עם משפחתו ונהנה מאוכל ייחודי", נכתב במודעה שבדף הפייסבוק. "נעצר על ידי הפלסטינים בשנת 1999 ושוחרר בתחילת אינתיפאדת אל-אקצא. מיד עם שחרורו הפך לראש הזרוע הצבאית של החמאס ברמאללה האחראית על שורת פיגועים, חלקם בהכוונה ישירה שלו. מאותם פיגועים נהרגו 82 איש", נכתב. המודעה נחתמת במשפט: "שימו סוף לחגיגה, חתמו על חוק שליט".

במודעה נוספת נראים אסירים פלסטיניים בחצר כלא, כאשר בטלוויזיה שבחצר מוקרנת דמותו של גלעד שליט מתוך קלטת הווידאו שחמאס העביר לישראל לפני כשנה. בתחתית המודעה מתנוסס הכיתוב: "בזמן שהם צופים בטלוויזיה, גלעד שליט נמק בשבי!". לדברי ראשי התנועה, "מטרת הקמפיין היא להשוות בין ההטבות שמקבלים הטרוריסטים הכלואים בישראל, לבין תנאי כליאתו של גלעד שליט בשבי".

בנוסף, התנועה התחילה אתמול בגיוס חתימות לעצומה להעברת "חוק שליט". לטענת ראשי התנועה, עד כה חתמו עליה 3,000 בני אדם. בעוד מספר שבועות, כאשר ייאספו חתימות נוספות, בכוונת המארגנים להגיש את העצומה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully