וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר דקר את אשתו בראשל"צ, מצבה אנוש

אריאל נוי

8.11.2010 / 0:00

גבר חשוד שדקר את אשתו ופצע אותה באורח אנוש ברחוב ש"י עגנון בראשון לציון, לאחר שביקשה להיפרד ממנו. הגבר ואישה נוספת נפצעו באורח קל. האישה פונתה לבית החולים אסף הרופא

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

צעירה בת 24 נפצעה אמש (ראשון) באורח אנוש, בעלה נפצע באורח קל, ואישה נוספת בשנות ה-60 לחייה נפצעה קל מדקירות ברחוב ש"י עגנון בראשון לציון. כך מסר הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר. השלושה אותרו לפני זמן קצר, וצוותי מגן דוד אדום פינו אותם לקבלת טיפול.

מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עולה כי בעלה בן ה- 39 של הנאישה הוא שדקר אותה, לאחר שזו ביקשה להיפרד ממנו. לאחר שנדקרה, ניסתה האישה להימלט על חדר המדרגות, שם התמוטטה. בזמן האירוע נכחו בבית בני משפחה נוספים שהיו עדים למקרה.

לדברי המשטרה, בני הזוג נשואים מזה שנה, ולאם ילדה בת 8 מנישואין קודמים. השניים עלו לארץ מאתיופיה בשנת 2007. הבעל נעצר לחקירה, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא בצריפין. ממגן דוד אדום נמסר, כי היא פונתה כאשר היא מחוסרת הכרה, מונשמת וסובלת מדקירות בחזה. האישה המבוגרת יותר פונתה כשהיא סובלת מחתך בידה ואילו הגבר טופל במקום.

כונני "איחוד הצלה", הלל חמאוי ואינון רוזנשטיין, שהגיעו למקום, סיפרו לוואלה! חדשות כי "יצאנו למקום על רקע אלימות במשפחה. כשהגענו, ראינו אישה מתבוססת בדמה יושבת בחדר המדרגות עם דקירה קשה בבית החזה. בעלה היה בבית מחוסר הכרה בשל שתייה מרובה. כמו כן, אמה של האישה נפצעה קל בידה מסכין. היו הרבה צעקות והמולה, והייתה התקהלות גדולה של אנשים מהעדה האתיופית".

ב- 2007 נרצחה באותו הרחוב בת נוספת של העדה האתיופית, צאקולה צאקול על ידי בעלה. צאקולה, בת ה-45, נדקרה במהלך ויכוח בו דרש בעלה להוציא את בנם בן ה- 25 מהבית.
(עדכון ראשון: 22:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully