וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: חיזבאללה טרפד הסדר על כפר רג'ר

7.11.2010 / 16:31

שר החוץ התייחס לתכנית שתוצג למזכ"ל האו"ם לנסיגה ישראלית מחלקו הצפוני של כפר רג'ר. לדבריו, חיזבאללה מנע השגת הסדר בנוגע לכפר בין ישראל, לבנון ויוניפי"ל, ולכן אין טעם כעת להמתין להסכמת הממשלה הלבנונית

שר החוץ אביגדור ליברמן הביע אחר הצהריים (ראשון) תקווה, כי יושג בקרוב הסדר עם האו"ם לנסיגה ישראלית מחלקו הצפוני של הכפר רג'ר שבגבול לבנון. במסיבת עיתונאים שקיים שר החוץ בירושלים בתום פגישה עם עמיתו הגרמני גוידו ווסטרוולה, אמר ליברמן: "היה אפשר להגיע להסדר משולש בין ישראל לאו"ם ולבנון ממזמן. מי שטרפד את זה היתה ממשלת לבנון וחיזבאללה. אמרנו לראש הממשלה שזה אולי הזמן להגיע להסכם עם האו"ם ולא לחכות ללבנון. מקווה שזה יאושר בזמן הקרוב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת אחר הצהריים בארצות הברית וצפוי להיפגש מחר עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון. בפגישה יציג נתניהו את התכנית שגובשה בירושלים לנסיגה ישראלית מכפר רג'ר. עיקרי התוכנית ליציאה בהסכמה מחלקו הצפוני של הכפר נידונו באחרונה עם בכירי כוח יוניפי"ל המוצב בדרום לבנון. נתניהו יאמר לבאן כי הוא סומך את ידו על עבודת המטה שנערכה וכי הוא יביא את הנושא לדיון בישיבת הקבינט לאחר שובו מארצות הברית.

לפני צאתו לארה"ב אמר נתניהו: "אני מצפה לפגישות החשובות עם סגן הנשיא ביידן ומזכירת המדינה קלינטון, ששותפים למאמצים הגדולים שאנו עושים כדי להמשיך בתהליך השלום. אשוחח על כך, וגם על נושאים נוספים, גם עם מזכ"ל האו"ם, שגרירת ארה"ב באו"ם ואישים נוספים. אני מקווה שבביקור הזה נמצא יחד עם הממשל האמריקני את שביל הזהב לקידום התהליך המדיני תוך שמירה על האינטרסים הלאומיים והביטחוניים של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully