וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הגננת שכחה פעוט ברכב - וגרמה למותו

4.11.2010 / 15:07

חייריה סלאטי, גננת בת 52 מאבו גוש, מואשמת בגרימת מוות ברשלנות של ילד בן 5, שאותו ביקשה להסיע לביתו. הנאשמת החנתה את הרכב, אך שכחה שהפעוט נמצא בתוכו וכעבור מספר שעות הוא מת

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד חייריה סלאטי, גננת בת 52 מאבו גוש, בגין גרימת מותו ברשלנות של ילד בן 5. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ני גינזבורג מפרקליטות מחוז ירושלים, באוקטובר אשתקד, נהגה סלאטי לעבר גן הילדים כאשר הבחינה בילד שהיה תלמיד בגן והציעה להסיעו.

הילד נכנס לרכב והתיישב במושב האחורי, והם נסעו יחד אל הגן. כאשר הגננת החנתה את הרכב היא שכחה שהפעוט נמצא בפנים, יצאה ונעלה את הדלת. רק בתום יום עבודתה, בסמוך לשעה 14:00, כאשר שבה לרכב, היא הבחינה בילד כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שמת כתוצאה מעליית הטמפרטורות בתוך הרכב הסגור. היא הוציאה את הילד והשכיבה אותו תחילה על המדרכה בסמוך לרכב, ולאחר מכן, הניחה אותו מתחת לעץ סמוך לגן הילדים ועזבה אותו מבלי להודיע לרשויות.

עוברים ושבים שהבחינו בילד, הזעיקו את צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום וניסו לבצע בו החייאה. בעקבות צוותי מד"א הגיעו למקום גם כוחות משטרה אשר פתחו בסריקות אחר הגננת ועוזרתה. עוזרת הגננת נעצרה בביתה ואילו הגננת הגיעה מאוחר יותר לתחנת המשטרה וביקשה להסגיר עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully