וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח משפ' אושרנקו: נטליה קרליק הורשעה בהריגה

4.11.2010 / 13:20

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע את נטליה קרליק, שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו, וכן בעבירות של שוד, קשירת קשר והשמדת ראיות. התביעה מבקשת לגזור עליה 13 שנות מאסר. קרליק בביהמ"ש: "אני מצטערת"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (חמישי) את נטליה קרליק, שהודתה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אדוארד אושרנקו, וכן בעבירות של שוד, קשירת קשר והשמדת ראיות. הצדדים מבקשים מבית המשפט לגזור עליה 13 שנות מאסר. גזר הדין יינתן בעוד שבועיים וחצי.

קרליק הואשמה במקור בשישה מקרי הריגה, והייתה אמורה להעיד נגד בעלה, דמיאן, במשפטו לפני כשבועיים. היא הביעה חשש רב ממתן העדות כשדמיאן באולם. ההסדר גובש לאחר שנמסר לבני משפחתם של הקורבנות, יאנה אושרנקו, אחיו של דימיטרי, וכן לבני משפחת אפשטיין, הוריה ואחיה של טטיאנה אושרנקו.

במהלך הדיון אמרה אושרנקו כי "אני מצטערת מאוד על מה שקרה ורוצה להביע התנצלות מעומק לב. אין לי מילים שמתאימות לכך. אני רוצה לומר למשפחות, ליאנה, למשפחה של טטיאנה, שאלוהים יודע שאני לא צפיתי את מה שקרה, אבל אני מאוד מצטערת. נענשתי קשות, אני מענישה את עצמי כל הזמן הרבה יותר. אני גם איבדתי את בתי ואת משפחתי".

פרקליטה של קרליק, עו"ד אבי כהן מהסניגוריה הציבורית, אמר בדיון כי קרליק לא חתמה בקלות על ההסדר וכי הוא מאמין שלא היתה יכולה לצפות את מותו של אדוארד, אולם היא לקחה אחריות על המעשים. הוא הוסיף שהיא ביצעה חטא מוסרי קשה ולכן תשלם על המעשים.

קרליק הצטערה: "אני מענישה את עצמי"

התובע במשפט, עו"ד צחי עוזיאל מפרקליטות מחוז מרכז, אמר בדיון בטיעונים לעונש, כי הפרקליטות סברה כי יהיה קשה להוכיח שנטליה יכלה לצפות שבעלה ירצח את כל בני משפחת אושרנקו, אולם היא כן יכלה לצפות שהשוד האלים של אדוארד עלול להוביל למותו. התובע הגיש לבית המשפט מכתב שכתבה יאנה אושרנקו, שבו ציינה שהיא סבורה שהעונש קל מדי.

לבית המשפט הוצגה עמדתם של בני המשפחה, המיוצגים על ידי מרכז נגה בקריה האקדמית אונו, לפיה נטליה ניצלה את קרבתה לבני משפחת אושרנקו וכי "בגידתה המכוערת באמון הרב לו זכתה מצד בני משפחת הנרצחים", איפשרה את המעשים של בעלה.

על פי כתב האישום, נטליה קרליק, אשתו של דמיאן, שעבדה במועדון הפרמייר שהיה בבעלות משפחת אושרנקו, העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית המשפחה, וכך הוא הצליח להיכנס לביתם. לפי החשד, בליל הרצח הוא המתין לבני המשפחה שישובו מחגיגת יום הולדתה של בתו במועדון הפרמייר, ורצח אותם אחד אחרי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully