וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך יומיים: חסרי דת יוכלו להינשא בישראל

פנחס וולף

3.11.2010 / 11:00

ועדת החוקה אישרה את תקנות ברית הזוגיות המצומצמת, במסגרתה יוכלו זוגות חסרי דת להירשם כזוגות במקום לטוס להינשא בחו"ל. אגרת הרישום תעמוד על 600 שקלים, בדומה לאגרת נישואין

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ועדת החוקה, החוק והמשפט של הכנסת אישרה הבוקר (רביעי) את התקנות של אגרת הרישום לזוגות חסרי דת (ברית הזוגיות). בעקבות זאת, החל מעוד יומיים, ברית הזוגיות תפורסם ברשומות ותיכנס לתוקף. המשמעות היא שזוגות חסרי דת יוכלו להירשם כזוגות במקום לטוס להינשא בחו"ל.

על פי ההחלטה, גובה אגרת הרישום יעמוד על 600 שקלים, בדומה לאגרה המשולמת לרשם נישואין. עם זאת, בשונה מהנרשמים בפני רשם נישואין, חיילים, סטודנטים, עולים חדשים ומקבלי הבטחת הכנסה יזכו להנחה בשיעור של 40%.

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) אמר לפני אישור התקנות: "זה יום גדול ומשמח. החוק חוקק ועם קביעת האגרות, הוא יתחיל לפעול ויפתור בעיות לאנשים. אנחנו מתחילים לפתור בעיה קשה, בדרך לפתור בעיה חשובה יותר. יישום החוק הוא למען רווחתם של תושבי ישראל". לשאלת וואלה! חדשות האם הוא מתכוון לחוקק גם את "ברית הזוגיות" הרחבה יותר, שתכלול קבוצות אנשים נוספות, השיב רותם כי, "זהו החוק הראשון שהוגש בכנסת ה- 18 והחקיקה תסתיים לפני תום הקדנציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully