וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול בצפון: נורו למוות מרכב חולף

קובי מנדל וניר יהב

28.10.2010 / 7:55

שני בני דודים נורו מטווח קצר מרכב חולף בעת שנסעו לכיוון היציאה מכפר אעבלין, סמוך לשפרעם. לדברי המשטרה, ייתכן שמדובר במארב מתוכנן. סריקות נפתחו לאיתור הרכב שנמלט

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: יאיר גולן)

חשד לרצח כפול: שני בני אדם נורו הבוקר (חמישי) למוות בעת שישבו במכוניתם סמוך לכניסה לכפר אעבלין בצפון הארץ. השניים, בני דודים, הם פארס מוחסן, בן 36, וסאלם מוחסן, בן 34, והם נורו מרכב חולף שנמלט מהמקום. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הרכב הנמלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנרצחים לא מוכרים למשטרה והיו בדרכם לעבודה". אחד מההרוגים מפונה מזירת הירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה, כי הירי אירע לעבר רכב מסוג "רנו בלינגו" בעת שהוא עשה את דרכו לכיוון היציאה מהכפר. כמאתיים מטרים לפני שהגיע ליציאה, נורו לעבר הרכב שתי יריות מטווח קצר.

מפקד מרחב הגליל, תת ניצב מנחם חבר, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בשניים שלא היו מוכרים למשטרה, שהיו בדרכם לעבודה. הרקע לא ידוע, ולא ברורות הנסיבות. כעת אנו בודקים אם היריות נורו ממארב מתוכנן. במקום בו נעצר הרכב לא ניתן לעקוף אותו, ולכן עולה החשד כי היריות נורו ממקום אחר, אולי מצומת קטן סמוך".

מפקד תחנת משטרת שפרעם, סגן ניצב שאול צמח, הוסיף כי "המשטרה פועלת בעיקר במישור המודיעיני ומתחילה להתחקות אחר עברם של השניים שנורו". הוא ציין, כי השניים נורו בעת שעשו את דרכם לעבודה במרכול בצומת יגור.

אחד מתושבי אעבלין שביקש שלא להזדהות אמר לוואלה! חדשות כי "שני בני הדודים היו מוכרים כאנשים טובים ולא עבריינים. הם יצאו הבוקר בדרך לעבודה במרכול ביגור ורכב חסם את מכוניתם. מהרכב יצא אדם וירה בשניים".

ראש מועצת אעבלין, מארק אסיה, אמר לוואלה! חדשות כי הוא אינו מכיר את הנרצחים וכי אין לו מושג על איזה רקע בוצע הרצח. "אחד מהם הוא אח של אחת העובדות שלנו במועצה. אין לי מושג מה קרה שם בדיוק ומדוע הם נרצחו. אני יודע רק שהמשטרה עובדת קשה מאד ובודקת את נסיבות הרצח". לדבריו, תושבי אעבלין חשים כי מדובר בחיסול מוזמן: "אין פה מעשי רצח של כבוד המשפחה ושטויות כאלה כמו בלוד. התחושה הכללית היא שמי שנכנס למטבח, צריך לדעת לספוג את החום. אין פה תחושת דיכאון או לחץ, הרצח לא ממש מזיז ל-12 אלף התושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully