וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב פ"ת דקר את אשתו למוות והתאבד

אריאל נוי ואיילה חננאל

28.10.2010 / 2:25

גופת גבר בשנות ה-40 לחייו נמצאה בחצר ביתו לאחר שלפי החשד דקר למוות את אשתו והתאבד. האישה פונתה כשהיא פצועה באורח קשה לבית החולים בילינסון שם מתה מפצעיה

חשד לרצח והתאבדות בפתח תקווה: גופתו של אבי אנדרגיה, בשנות ה-40 לחייו, נמצאה הלילה (חמישי) בחצר ביתו ברחוב מסריק בעיר לאחר שלפי החשד דקר את אשתו, מחלף אנדרגיה, בכל חלקי גופה. צוות של מד"א ירקון פינה את האישה במצב קשה כשהיא סובלת מדקירות בגפיים ובפנים לבית החולם בילינסון שם מתה מפצעיה. בנוסף חובשי מד"א ביצעו החייאה בגבר אך בסופה נאלצו לקבוע את מותו.

סמוך לשעה 2:00 התקבלו מספר דיווחים על קולות מריבה הבוקעים מדירת השניים. שוטרי תחנת פתח תקווה שהגיעו למקום מצאו את דירתם של השניים לאחר שעובר אורח ניגש אליהם וציין כי בבניין ברחוב עומד גבר על מרפסת ביתו ועומד לקפוץ ושוטרת שרצה לחזית הבניין ראתה את הגבר קופץ אל מותו. השוטרים פרצו לדירה ומצאו בה את האישה פצועה באורח קשה. מבדיקה ראשונית עולה כי לבני הזוג אין ילדים והם אינם מוכרים למשטרה בגין עבר של תלונות קודמות על אלימות.

מודברות עיריית פתח תקווה נמסר כי "בני המשפחה אינם מוכרים לרשויות הרווחה. הם נמצאים זה כשלוש שנים בעיר, אבל לא נדרשנו מעולם לטפל בהם".

הבעל קפץ אל מותו

ישראל סלע חובש בכיר במד"א ירקון סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על אלימות במשפחה עם פציעה קלה בתוך הבית. הגענו ביחד עם המשטרה ופרצנו את הדלת אז גילינו אישה בסביבות ה-30 לחייה מתבוססת בדמה ליד הדלת בעקבות דקירות. התחלנו לטפל בה ובמקביל אליה, בסריקה מהירה, התברר שיש קורבן נוסף במקום. הורדנו את הפצועה אל מחוץ לזירה אל אמבולנס שפינה אותה במצב קשה לבילינסון. אחרי שפינינו אותה לבילינסון וחזרנו לזירת האירוע, צוותי מד"א ניסו לעשות החייאה בגבר אך בסופו של דבר רופא של מד"א נאלץ לקבוע את מותו".

לדברי סלע הזירה הייתה לא קלה ולמרות שהוא מנוסה במקרים כאלה תמיד זה מזעזע מחדש "זירה הייתה לא קלה דם של האישה על הרצפה, חפצים ובלגן גדול שורר בדירה. אפשר להתנחם בעובדה שלא צוות מד"א ולא המשטרה ראינו נוכחות ילדים בזירה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully