וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער שלישי נפגע בתאונה בפלמחים, מצבו קל

אריאל נוי ואיילה חננאל

27.10.2010 / 13:44

שיחת טלפון אנונימית למשטרה דיווחה כי נער שאשפז עצמו בביה"ח וולפסון בחולון, נסע ברכב שהתהפך הלילה ליד קיבוץ פלמחים. שני נערים שנהגו ברכב ככל הנראה ללא רישיון נהרגו בתאונה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

חוקרי המשטרה חושדים כי נער שלישי שהה ברכב שהתהפך הלילה (רביעי) בתאונת הדרכים הקטלנית ליד קיבוץ פלמחים, שבה נהרגו דוד בן-עמי ותומר זיו, בני 16 ו-17 מראשון לציון ובת-ים וכי הוא נמלט לאחר התאונה. כבר בחקירה הראשונית עלה חשד כי נוסע נוסף, לבד משני ההרוגים, היה ברכב בעת התאונה, אלא שבמשטרה לא הצליחו לאתרו.

מספר שעות לאחר מכן התקבלה שיחת טלפון אנונימית באגף התנועה של מרחב השפלה במשטרה, בה נמסר כי אכן היה נוסע שלישי ברכב וכי הוא מאושפז בבית החולים וולפסון בחולון ומצב מוגדר כקל. החוקרים מתכוונים להגיע לבית החולים על מנת לגבות עדות מהנער.

שני הנערים שנהרגו למדו יחד בבית ספר טומשין בראשון לציון. הפצוע השלישי בתאונה מאושפז בביה"ח וולפסון וחוקרי המשטרה גבו ממנו עדות. רפ"ק שי מזרחי סיפר לוואלה! חדשות כי קצין הנפגעים שהלך לבית משפחת בן עמי לבשר על הטרגדיה נדהם לשמוע מפי מבת הזוג של אביו כי היא החביאה את מפתחות הרכב, לדבריה כיוון שדוד ביקש לנהוג מוקדם יותר.

עוד התברר הטלפון הנייד של אחד ההרוגים צלצל בזירה מספר פעמים, בצדו השני של הקו היה ככל הנראה אביו של אחד הנערים. "אחד השוטרים בזירה ראה את הטלפון מצלצל כמה פעמים והוא החליט להסיר את הסוללה מהנייד עד שיודיעו למשפחה על האסון הכבד", סיפר מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully