וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ההרוגים בתאונה בפלמחים נהגו ללא רישיון

אורי ערן ואריאל נוי

27.10.2010 / 7:01

רכב ובו שני נערים איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס בצומת עין הקורא סמוך לפלמחים. כתוצאה מההתנגשות נהרגו השניים. מחקירה ראשונית עולה כי לנהג הרכב לא היה רישיון נהיגה

מערכת וואלה!

(צילום: יגור מזור, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

תאונת דרכים קטלנית ליד קיבוץ פלמחים: סמוך לשעה 02:00 הלילה (רביעי) רכב פרטי ובו שני נערים בני 16 ו- 17 איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס סמוך לצומת עין הקורא. כתוצאה מההתנגשות נהרגו השניים. מחקירה ראשונית עולה כי לנהג הרכב לא היה רישיון נהיגה.

רפ"ק שי מזרחי, ראש לשכת התנועה של מרחב שפלה מסר לוואלה ! חדשות, כי "רכב פרטי ובו שני צעירים איבד שליטה מסיבה לא ברורה, והתנגש אל תוך הרווח שבין עמודי הביטחון לתחנת האוטובוס. כעת אנחנו מחפשים פצועים נוספים שאולי עפו מהפגיעה לאזור סמוך שבו ישנה צמחייה גבוהה".

סמל איציק בן דוד, ראש צוות כיבוי של ראשון לציון, היה בין הראשונים להגיע לזירת התאונה. הוא סיפר לוואלה! חדשות: "כשהגענו הבחנו ברכב שנמצא תקוע בין מעקה הבטיחות לעמודי בטון שאמורים להגן על הטרמפיאדה. הבחנו בשני נערים לכודים ברכב. לפי כוחות מד"א שהגיע למקום, הנהג כבר היה הרוג וחברו היה פצוע במצב אנוש. התחלנו לחתוך את הגג כדי לבצע את החילוץ". לדברי בן דוד, במהלך החילוץ הראשון צוות הכבאים הריח את הדלק הרב שנשפך בתוך הרכב. "הרחנו ריח דלק חזק מאד שהתפשט כתוצאה מפגיעה מסיבית בטנק הדלק והתחלנו לחשוש" מספר בן דוד.

הכבאים נאלצו להאיץ את החילוץ כיוון שנשקפה סכנה לצוות מד"א ולצוות הכיבוי. "התחלנו לנסר את הדלתות מסביב כדי להגיע לנוסע השני כמה שיתר מהר, הנוסע היה במצב אנוש. ניסרנו כמעט את כל הדלתות עד שהגענו אליו, צוות מד"א במקביל נתן לו טיפול רפואי. לבסוף הצלחנו להוציא אותו והעברנו אותו להמשך טיפול של מד"א", סיפר בן דוד. לדברי בן דוד, "התאונה הייתה קשה מאד והמראה של התאונה היה עוד יותר. תאונה כזו לא רואים כל יום ובכל מקרה זה תמיד קשה לראות תאונות בהם מעורבים נערים. אבל אין מה לעשות זה התפקיד שלנו".

(עדכון ראשון: 02:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully