וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטר בשייח' ג'ראח: "מקווה שהמאבק יצליח"

גלעד גרוסמן

22.10.2010 / 17:40

להפגנה השבועית שנערכה בשייח' ג'ראח, הגיע אורח מיוחד: נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר. לדברי הפעילים, קרטר חיזק את ידיהם ואמר כי הוא מאמין שהמאבק יצליח

נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ימי קרטר, הגיע היום (שישי) להפגנת פעילי השמאל השבועית בשייח' ג'ראח. קרטר אמר לפעילים במקום, שהוא מאמין שהמאבק שלהם יצליח. לדברי הפעילים, קרטר אמר להם כי הוא גאה לקחת חלק בהפגנה לא אלימה.

קרטר הצטרף לכ-300 המפגינים, יחד עם נשיאת אירלנד לשעבר מרי רובינסון ופעילת זכויות האדם אלה בהט מהודו. הנשיא שוחח בקצרה עם פעילי תנועת "סולידריות שייח ג'ראח" וחיזק את ידיהם לפני שלקח לידיו את המגאפון ובירך את המפגינים על נחישותם במאבק נגד גירוש משפחות פלסטיניות מבתיהן.

קרטר אמר כי "אינני חושב שניתן לטעון שהריסת בתים או הפקעה של בית שבו חיה משפחה במשך מספר דורות היא מעשה צודק או הגון או שוחר שלום. על כן אנחנו מברכים אתכם על ההפגנה הזו ומקווים שמאבקכם ישא פרי בקרוב".

מתנועת סולידריות שייח ג'ראח נמסר כי "ביקורו של נשיא ארה"ב לשעבר, אדריכל השלום בין ישראל למצרים, מוכיח שהמאבק בשייח ג'ראח הוא האלטרנטיבה לכיבוש, האפלייה והגזל שהפכו למדיניות הרשמית של ממשלות ישראל. מאות האנשים שמגיעים לשייח ג'ראח מדי שבוע מזה שנה הם ההוכחה שהמחנה הדמוקרטי בישראל מתעורר ויוצא למאבק על זכויותיהם ועל עתידם של ישראלים ופלסטינים כאחד".

בהכנת הידיעה השתתף אור ברקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully