וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתפר מצבו של פקיד הבנק שנדקר ביום הולדתו

רמי שני ואורי ערן

17.10.2010 / 16:40

רופאי ביה"ח סורוקה בב"ש הצליחו לייצב את מצבו של אבי אילוז, הפקיד שנדקר על ידי לקוח בבנק מזרחי-טפחות בידי לקוח. אחיו: "אבי נדקר ביום הולדתו ה-52"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

השתפר מצבו של אבי אילוז, עובד בנק מזרחי-טפחות בבאר שבע שנדקר בצהריים (ראשון) בידי לקוח ונפצע באורח קשה. אילוז פונה לבית החולים סורוקה. דוברת בית החולים, ענבר גוטר, מסרה לוואלה! חדשות, כי "הפצוע הגיע במצב בינוני-קשה והוא קיבל טיפול ראשוני בחדר הטראומה. לאחר מכן הוא נותח בחתך העמוק שהיה בצווארו. למרבה המזל, לא הייתה פגיעה בוושט, אך הדימום היה רציני. לאחר הניתוח הוא עבר למחלקת אף-אוזן-גרון להמשך טיפול".

איציק אילוז, סיפר כי אחיו אבי חגג היום את יום הולדתו ה-52 ואמר כי "התקשרה עובדת מהבנק וסיפרה שאחי נדקר והוא בחדר ניתוח. נכנסתי להלם קל אבל מהר התאוששתי, לקחתי את גיסתי ובאתי מהר לבית החולים". הוא הוסיף כי "ניסיתי לסנן כל מידע אמיתי משמועות, כדי לא לקבל תמונה לא נכונה של מה שהתרחש שם".

אבי אילוז עובד בנק שנדקר בסניף מזרחי טפחות בבאר שבע, אוקטובר 2010. אלברטו דנקברג
עבר למחלקת אף-אוזן-גרון להמשך טיפול. אילוז מגיע לבית החולים סורוקה/אלברטו דנקברג

מוקדם יותר אמרה אחותו של אילוז, שביקשה שלא להזדהות, כי אשתו של אילוז סיפרה לה על שאירע. היא לא ידעה לספר מי דקר ולמה. "היא אמרה לי, שברוך השם המצב שלו יציב, אך אי אפשר בינתיים לתקשר איתו. זה מה שאנחנו יודעים". בין המבקרים נמצאת גם אשתו של הנדקר, המועסקת בסניף של בנק טפחות בנתיבות.

אילוז, בן 52, נדקר בשעות הצהריים בסניף הבנק ברחוב העצמאות בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה כי הלקוח בן ה-60 נכנס לסניף, ניגש לפקיד ושיסף את צווארו באמצעות סכין יפנית בנסיבות שאינן ברורות עדיין. הדוקר נמלט מהמקום, והמשטרה הצליחה לעצור אותו בתום סריקות באזור.

אחד מעובדי הבנק סיפר לאחר האירוע: "לא ראינו בדיוק מה קרה, כי הבנתי שהאיש נכנס עם סכין בכיס. היו צעקות והעובד נשאר לשבת במקום, גם אחרי שנדקר. הרצפה שם היתה מלאה בדם". מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה, כי החשוד בדקירה נכנס לבנק כשהסכין בכיסו. בשלב זה לא ברור מדוע הוא פנה דווקא אל הפקיד שאותו לפי החשד דקר. "מיד כשראיתי מה קרה פעלתי כדי להגיש לעובד שנדקר עזרה ראשונה. הגעתי אל העובד ועם היד, עצרתי לו את הדימום", סיפר מנהל הסניף, יניב חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully