וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיד בנק בב"ש נדקר על ידי לקוח, מצבו קשה

רמי שני

17.10.2010 / 12:45

אדם כבן 60 נכנס הבוקר לסניף של "מזרחי-טפחות" בעיר ומסיבה שאיננה ברורה שיסף את גרונו של פקיד הבנק. הפקיד פונה במצב קשה לביה"ח. הדוקר נלכד ונחקר

עובד בנק "מזרחי-טפחות" בן 52 נדקר בצהריים (ראשון) ברחוב העצמאות בבאר שבע על ידי לקוח הבנק. מחקירה ראשונית עולה כי הלקוח בן ה-60 נכנס לסניף, ניגש לפקיד ושיסף את צווארו באמצעות סכין יפנית בנסיבות שאינן ברורות עדיין. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר. הדוקר נמלט מהמקום, והמשטרה הצליחה לעצור אותו בתום סריקות באזור.

אחד מעובדי הבנק סיפר לאחר האירוע: "לא ראינו בדיוק מה קרה, כי הבנתי שהאיש נכנס עם סכין בכיס. היו צעקות והעובד נשאר לשבת במקום, גם אחרי שנדקר. הרצפה שם היתה מלאה בדם". מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה, כי החשוד בדקירה נכנס לבנק כשהסכין בכיסו. בשלב זה לא ברור מדוע הוא פנה דווקא אל הפקיד שאותו דקר, לפי החשד. "מיד כשראיתי מה קרה פעלתי כדי להגיש לעובד שנדקר עזרה ראשונה. הגעתי אל העובד ועם היד, עצרתי לו את הדימום", סיפר מנהל הסניף, יניב חדד.

צוות מד"א שהגיע למקום פעל במהירות להמשיך ולעצור את הדימום בצווארו של הפקיד והשכיב אותו על אלונקה. הוא פונה מהבנק כשהוא בהכרה. נטליה וולפסון, אחת מאנשי הצוות שטיפלו בפצוע סיפרה למנהלי תחנת מד"א באר שבע, כי אחד מהם חסם בידו את הדימום מאזור הדקירה - וכך הובהל הפקיד לבית החולים. לדבריה, צווארו של האיש היה חתוך מצד לצד, ודם רב נזל ממנו ונשפך על הארץ. "זה היה מראה מזעזע" היא סיפרה.

מנהל הסניף עצר את הדימום

"אנחנו דואגים עכשיו לעובד שלנו, שנדקר", אמר סמנכ"ל הבנק לוואלה! חדשות. "זה אחד העובדים הוותיקים שלנו. אנחנו לא יודעים מדוע הלקוח דקר דווקא אותו. מדובר באדם שאין לו ככל הידוע לנו בעיות פיננסיות או בעיות אחרות עם הבנק. הוא כנראה ישב תחילה עם הלקוחות, אחר כך ניגש אליו ודקר אותו. לא ברור לנו למה. זה לקוח שאין לו בעיות עם הבנק ומצב החשבון שלו תקין. עכשיו העניין הזה נמצא בחקירת משטרה".

סניף הבנק שבו הותקף העובד נמצא בקרבת תחנת המשטרה בבאר שבע. ככל הידוע, מיד לאחר הדקירה הורה בכיר בסניף לסגור את הדלתות של הבנק ואפשר כניסה רק לכוח משטרה. הכוח לכד את החשוד בדקירה, תושב העיר בן 63 ועצר אותו לחקירה. נבדקת אפשרות שהאיש מעורער בנפשו. אם כך הדבר, תשקול המשטרה לבקש מבית המשפט לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

ממזרחי-טפחות נמסר בתגובה כי "אין לנו שום מושג מדוע התבצעה הדקירה. המשטרה חוקרת ומעורבת ותגיע למסקנות. כרגע אנו מתעסקים בדאגה לשלומו של העובד ומאחלים לו החלמה מהירה. אין שום דבר שהיה אמור להצביע על התקרית הזו".

עדכון ראשון: 12:19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully