וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: נתניהו לא ייפגש עם ארדואן ביוון

בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווח לפיו ראש הממשלה ייפגש עם ראש ממשלת טורקיה ביום שישי הקרוב. על פי הדיווח, נתניהו טרם הודיע אם יגיע לוועידה בה ישתתף ארדואן

בלשכת ראש הממשלה הכחישו היום (שבת) את הדיווחים לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש בסוף השבוע הבא עם ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, במסגרת וועידה שתיערך באתונה שביוון, כך דווח בגלי צה"ל.

הבוקר פורסם כי ראש ממשלה יוון, יורגוס פפנדראו מנסה להפגיש בין נתניהו וארדואן, בוועידה שתיערך באתונה בסוף השבוע הבא. העיתון היווני "טו וימא" דיווח כי הוועידה, בה הוזמנו השניים להשתתף, תתקיים ב-22 באוקטובר באתונה תחת הכותרת "היוזמה הים-תיכונית בנוגע לשינויי האקלים".

על פי הדיווח, אל הוועידה אמורים להגיע נתניהו וארדואן על מנת לרכך את היחסים בין שתי המדינות. "אם נתניהו יחליט להגיע לאתונה, זו תהיה הפעם הראשונה בה יערכו שיחות בדרג הבכיר ביותר בין שתי המדינות מזה זמן רב, במיוחד לאחר התקרית בדאבוס בין ארדואן והנשיא הישראלי, שמעון פרס", נכתב בדיווח.

השבוע הודיעה טורקיה כי לא תשתתף בכנס התיירות של ארגון מדינות ה-OECD שיתקיים החודש בירושלים. שר התיירות הטורקי, ארטוגול גונאי התייחס בראיון לעיתון הטורקי "הורייט" לדבריו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב לפיהם הכנס מהווה הכרה בירושלים כבירת ישראל ואמר כי "נאמרו הצהרות שיש להתחרט עליהן. אנחנו רוצים לדבר על תיירות, לא פוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully