וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורדי העבודה להרצוג: עליך להתפטר מהממשלה

פנחס וולף

15.10.2010 / 0:01

על רקע המאבקים במפלגת העבודה, הכריז שר הרווחה כי בכוונתו להתמודד מול אהוד ברק על תפקיד היו"ר. מורדי המפלגה אמרו כי מדובר בצעד בכיוון הנכון, אך הוסיפו כי על הרצוג להתפטר מממשלת נתניהו

"מורדי העבודה", חברי הכנסת עמיר פרץ, איתן כבל, דניאל בן סימון וראלב מג'אדלה, אמרו אמש (חמישי) בעקבות הודעת שר הרווחה יצחק (בוז'י) הרצוג על כוונתו להתמודד על ראשות המפלגה, כי "ההודעה היא צעד לכיוון הנכון, אך על מנת שתהיה לה משמעות היא חייבת להיות מלווה בצעדים מנהיגותיים משמעותיים. הצעד הראשון הוא הוצאת מפלגת העבודה מהממשלה והתפטרותו האישית של השר הרצוג מהממשלה".

הרצוג הודיע מוקדם יותר רשמית על כוונתו להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. בישיבת לשכת העבודה אמר הרצוג כי "אני רוצה לעשות זאת בתהליך דמוקרטי, פתוח והוגן".

הרצוג אף נימק את רצונו להתמודד על התפקיד, ואמר, כי "רבים שואלים אותי אם יש תקומה למפלגה, האם יש לה עוד מקום בפוליטיקה? תן למפלגה למות, הם אומרים לי. אני אומר: זה הבית שלנו, הבית שאני מאמין בו ובערכיו, הבית שהקים את המדינה, ונמצא במשבר הגדול בתולדותיו בין להיות או לחדול. אך דווקא בגלל זה אני מתכוון להילחם על הצלתו ולהיאבק על התחדשותו. זה הבית שאני רוצה להוביל".

עדכון ראשון: 18:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully