וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: רוני רון לא ייכבל למיטתו בתא המעצר

10.10.2010 / 8:38

בית המשפט קיבל את עתירתו של הנאשם ברצח נכדתו רוז פיזם והורה לבטל את אזיקתו בשעות הלילה למיטתו. לפי חוות דעת פסיכיאטרית שהוצגה בפני בית המשפט, אין סכנה מיידית לכך שרון ינסה להתאבד

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה קיבל הבוקר (ראשון) את עתירתו של רוני רון, הנאשם ברצח נכדתו רוז פיזם, והורה לבטל את כבילתו בשעות הלילה למיטתו בתא המעצר. השופטת קלרה רג'יניאנו ציינה בהחלטה, כי לפי חוות הדעת הפסיכיאטרית שהוצגה בפני בית המשפט, אין כיום סכנה מיידית לכך שרון ינסה לפגוע בעצמו.

רון הגיש לבית המשפט עתירה נגד שירות בתי הסוהר, בה הוא טען שזה כחצי שנה הוא אזוק בידיו וברגליו למיטתו בכל לילה החל מהשעה 21:00, אף שהוא הצהיר שוב ושוב באופן חד משמעי כי אין בכוונתו ליטול את חייו. לדברי פרקליטיו, עורכי הדין גיל פרידמן וסאני שייקיס, שירות בתי הסוהר נקט איפוא בצעד קיצוני כשבחר לכבול את רון למיטתו.

בבקשה של שירות בתי הסוהר להאריך את תקופת החזקתו של רון בהפרדה, נכתב כי הוא מוגדר כאסיר טעון הגנה ובעל סיכון גבוה לבריחה. עוד נטען, כי רון התבטא שבכוונתו לשים קץ לחייו, ומאז הוא מוחזק בהשגחה מירבית בתא שמוצבות בו מצלמות.

רון הסכים אמנם להארכת החזקתו בבידוד, אולם ביקש להיטיב את תנאיו. "אני חוזר על הצהרותיי הקודמות שאני אוהב את החיים. יש לי ערך עליון לחיים, תשוקה לחיים ויש לי שלושה ילדים, שלושה נכדים. נכנסתי חי ושלם למעצר, ובכוונתי לצאת חי ושלם מהמעצר", הוא אמר בדיון שנערך בבית המשפט. בעקבות הסכמתו הוארכה החזקתו בהפרדה.

לפני כשנה, בעקבות התאבדויותיהם של דודו טופז ואסף גולדרינג, אמר רון בעדותו בבית המשפט, כי "אין לי הכוח שהיה לדודו טופז ולאסף גולדרינג. אני מצטער לאכזב את כולם. אין לי את האומץ להתאבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully