וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות: ראש העיר ניסה לשבש עבודת המבקרת?

רמי שני

7.10.2010 / 0:04

מבקרת עיריית שדרות, מירי בן שושן, הגישה תלונה במשטרה נגד ראש העיר דוד בוסקילה, לאחר שלטענתה הוא ניסה לשבש את תהליך עבודתה. בוסקילה: "התלונה כה מופרכת ותמוהה, עד שאין צורך להגיב עליה"

מבקרת עיריית שדרות, מירי בן שושן, הגישה השבוע תלונה למשטרה נגד ראש העיר דוד בוסקילה. זאת לאחר שלטענתה, בוסקילה ניסה להצר את צעדיה ולפגוע בפעילות הביקורת שלה ביחס לנושאים שונים בעיירת שדרות. בהודעה שמסרה בן שושן לוועדת הביקורת של העירייה, בה מכהנים חברת המועצה אחלמה פרץ (אשתו של חבר הכנסת עמיר פרץ) וחבר המועצה אלון דוידי, היא הסבירה את צעדה בכך, שבוסקילה נהג כלפיה בדרכי הטרדה והתנכרות.

להודעת צירפה המבקרת סדרת מכתבים שהועברו בין השניים, מהם מתברר לטענתה כי ראש העיר פעל כדי למנוע פרסום דו"חות על התנהלות העירייה. "אנחנו רואים בחומרה רבה את הצרת צעדיה של מבקרת העירייה", הבהירו דוידי ופרץ, "אלו הם ניסיונות לשבש את תהליכי עבודתה, ואנו רואים בכך הפרה חמורה של סדרי מנהל תקין מצד עיריית שדרות". התלונה כוללת גם סעיף שעניינו הוצאת דיבה ולשון הרע ומניעת ביצוע עבודת הביקורת.

המבקרת העבירה באחרונה לעיון חברי המועצה דו"ח על פעילות העירייה בשנת 2009. הדו"ח טרם הותר לפרסום והדבר יהיה אפשרי לאחר שהוא יוצג במליאה, אולם חברי מועצה שנחשפו אליו, הצביעו על כך שחלק מהפעילות של ראש העיר ובכירים אחרים בעירייה, גובל בפלילים.

מדובר בעיקר באי סדרים בהתנהלות העירייה, העברת תמיכות לעמותות ומתן עבודה למקורבים של אנשי העירייה. בעדות שפורטה בתלונת המבקרת למשטרה, תיארה בן שושן צעדים שונים בהם ניסה בוסקילה לנקוט כדי למנוע הכללה של סעיפים שונים בדו"ח. במשטרת לכיש אישרו את דבר הגשת התלונה.

"המבקרת רקמה עלילת שווא"

בהודעה שפרסמה ועדת הביקורת של העירייה נאמר, כי דיווח על מעשיו של ראש העיר הועבר גם למבקר המדינה, מפכ"ל המשטרה, היועץ המשפטי לממשלה, נשיא לשכת המבקרים ומשרדי הפנים והאוצר.

ראש העיר דוד בוסקילה מסר בתגובה כי "תלונה למשטרה על הפרעה כביכול בעבודה כל כך מופרכת ותמוהה, עד שאין צורך להגיב עליה" .

מקורביו של ראש העיר אמרו כי "תמוהה העובדה שמבקרת העירייה מתלוננת על הפרעה בעבודתה. ככל הזכור לנו המבקרת עדיין לא התחילה למלא את עבודתה שכן היא עסוקה כל זמנה בהפצת רכילויות וברקימת עלילות שווא".

עדכון ראשון: 22:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully