וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בב"ש: נער בן 15 נדקר למוות בעיר

רמי שני

25.9.2010 / 7:50

נער בן 15 נדקר למוות סמוך למרכז קליטה בבאר שבע. הוא פונה במצב קשה לבית החולים, אך מת מפצעיו בטרם הגיע לשם. על פי אחת ההערכות, הנער היה מעורב בקטטה ונדקר במהלכה

חשד לרצח בבאר שבע: נער בן 15 נדקר הלילה (שבת) למוות במהלך קטטה בבאר שבע. הצעיר אותר סמוך למרכז קליטה בעיר. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים סורוקה בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה, וקיים חשד כי הדקירה אירעה על רקע רומנטי.

עוברי אורח מצאו את הצעיר סמוך לגשר בשדרות יעלים בעיר והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום החל לבצע בו החייאה, ופינה אותו לבית החולים סורוקה כאשר הוא מחוסר הכרה ומונשם, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

הפרמדיק רענן קליין, שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "הוזעקנו לאדם שנראה מוטל ברחוב סמוך למרכז הקליטה יעלים. הגענו אליו, הוא היה עם פצע דקירה בחזה. התחלנו לבצע בו החייאה כולל ביצוע פתיחת נתיב אוויר ולפנות אותו לבית החולים. במהלך הטיפול קבענו את מותו".

חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו לבחון את זירת האירוע. השוטרים החלו לאסוף ממצאים באזור בו נמצאה גופתו של הצעיר ולתשאל אנשים שהיו במקום. כמו כן נחקרת אפשרות שהרקע לתקרית - פלילי. טרם נעצרו חשודים במעשה.

עדכון ראשון: 0:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully