וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בצפון השומרון: 4 הרוגים, מתוכם 3 ילדים

אריאל נוי, מוטי לוי ויהושע בריינר

16.9.2010 / 0:00

טרקטור ומשאית גז התנגשו סמוך ליישוב ריחן מזרחית לוואדי ערה. כתוצאה מההתנגשות נהרגו ארבעה בני אדם, שלושה מהם ילדים. אדם נוסף נפצע באורח קשה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי)

תאונה קשה בצפון השומרון: טרקטור ומשאית גז התנגשו אמש(רביעי) בין הישובים ריחן ושקד שממזרח לוואדי ערה. עידן קיפר בן 9, דניאל עמרם בן 14 וניב נסב בן 10 - כולם תושבי ההתנחלות מבוא דותן הסמוכה נסעו במשאית ונהרגו בתאונה. נהג הטרקטור הפלסטיני שנהרג הוא עטא מוחמד נעמרני, בן 35 תושב הכפר זבבדה. אדם נוסף נפצע באורח קשה והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

צוותי מד"א ממרחב שרון שהוזעקו למקום קבעו תחילה את מותו של אדם אחד וטיפלו בארבעת הפצועים אשר נותרו לכודים ברכב. בהמשך נקבע מותם של שלושה מן הפצועים ופצוע נוסף הוטס לבית החולים רמב"ם. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי ככל הנראה נהג המשאית פגע בטרקטור הפלסטיני שנסע לצד הדרך ללא אורות וכתוצאה מכך התהפכה המשאית על צדה. ככל הנראה, אב המשפחה אסף את ילדיו ממקום כלשהו במשאית הגז שהייתה ברשותו.

הוריי חלק מההרוגים חגגו בחתונה בעת התאונה, ושם קיבלו את הבשורה המרה. עובדים סוציאלים הגיעו לסייע לתושבים במבוא דותן, שרבים מהם השתתפו בחתונה ושבו לביתם עקב הנסיבות הטרגיות של הערב. חבר המשפחה, משה שוסטר, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר במשפחה אוהבת. אני מכיר אותם מגיל 9 כבר למעלה מ-50 שנים. הם חיים ביישוב כבר 5 שנים".

אדי ורשילובסקי, פרמדיק ממרחב השרון שהגיע לזירת התאונה סיפר לוואלה! חדשות "הוזעקנו לזירה מורכבת מאוד בה משאית הפוכה מלאה בבלוני גז. חילצנו את מהמשאית את הפצוע וגם את הילדים שהיו בתוכה. החילוץ היה מורכב מאוד, הילדים היו במצב אנוש ונאלצנו לבסוף לקבוע את מותם. הגבר הנוסף שחילצנו היה מוטל בסביבת הטרקטור שהיה מפורק לחלוטין". ורשילובסקי מספר כי התמונות מזירת התאונה היו קשות: "חלקי מתכת מפוזרים בכל מקום, הזירה מאוד קשה. כולם נפצעו קשות בגלל אופי התאונה. קשה להעריך את סיבת המוות של הילדים ומאיזה פציעות הם סבלו".

עדכון ראשון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully