וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטיני נהרג מירי של צה"ל בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.9.2010 / 14:53

מקורות פלסטינים דיווחו כי אדם אחד לפחות נהרג וארבעה נוספים נפצעו בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה. על פי הדיווח, מטוסי חיל האוויר שיגרו שני טילים לעבר מנהרות הברחה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

מקורות פלסטינים דיווחו אחר הצהריים (רביעי) כי פלסטיני אחד לפחות נהרג וארבעה נוספים נפצעו בתקיפת צה"ל באזור מנהרות ההברחה ברפיח שבדרום רצועת עזה. על פי דיווחי הפלסטינים, מטוסי חיל האוויר שיגרו שני טילים לעבר המנהרות וכתוצאה מכך נהרג פועל פלסטיני. מדובר צה"ל אישרו כי "בוצעה תקיפה של מנהרה בציר פילדלפי". גורמים פלסטינים מסרו כי ההרוג הוא וג'די אל-קאדי, בן 21, תושב רפיח שעבד במנהרות ההברחה.

מקורות ביטחוניים פלסטיניים מסרו כי כוחות הביטחון המצרים הזהירו את אנשי כוחות הביטחון הפלסטינים הפרושים לאורך גבול עזה-מצרים, מפני תקיפה ישראלית אפשרית וביקשו מהם לפנות את מטותיהם.

במהלך היום בוצע ירי מסיבי של רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי מערב הנגב. מאז שעות הבוקר נפלו בשטחי המועצה האזורית אשכול 10 פצצות מרגמה ורקטה אחת. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אתמול ירה כוח צה"ל ירה לעבר חוליית מחבלים, ששיגרה טיל נגד-טנקים לעבר כוח שעסק בפעילות מבצעית בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. הכוח ירה פגזי טנק וירה מנשק קל וכתוצאה מכך נהרג חמוש אחד. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל. הפלסטינים דיווחו על שני פצועים באזור ג'חר א-דיכ ממזרח למחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה.

ביום ראשון דווח כי כוח צה"ל ירה לעבר חוליית חמושים שהתקרבה לגדר המערכת סמוך לקיבוץ ארז, וככל הנראה ניסתה לחצות את הגבול לשטח ישראל. עוד נטען כי בין הפלסטינים לחיילים התפתחו חילופי אש והפלסטינים אף ירו פצצות מרגמה לעבר החיילים. ברצועה דווח על שלושה הרוגים ושלושה פצועים. עם זאת, הפלסטינים טענו כי שניים מההרוגים הם רועי צאן שפעלו בשדה, בני משפחה אחת. לטענתם, ההרוגים הינם איברהים אבו אסעד, בן 85, נכדו, חוסאם אבו אסעד, בן 17, ואיסמעיל אבו עודה, בן 21.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully