וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של לאון קלנטרוב: "ניקח החוק לידיים"

15.9.2010 / 14:43

ארתור קלנטרוב זועם על כוונתו של נאור סודמי להודות בגרימת מותו של בנו לאון ובכך לנקות מחשד את אחיו התאום אדיר. לדברי האב, אם ביהמ"ש יקבל את הטיעון, המשפחה "תיקח את החוק לידיים"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכת וידאו : יאיר דניאל. קריינות: רועי כ"ץ)

ארתור ויאנה קלנטרוב, הוריו של לאון קלנטרוב בן השבע שגופתו נמצאה בינואר בדירת האחים סודמי במושב בני עי"ש, הגיבו בצהריים (רביעי) בזעם רב על הפרסומים לפיהם נאור סודמי מתכוון להודות בגרימת מותו של לאון ברשלנות. האב אף איים לקחת את החוק לידיים אם בית המשפט יקבל את הטיעון. בפתח הדיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה אמר אביו של לאון כי "אנחנו ממשיכים להאמין. אם נפסיק להאמין ניקח את החוק לידיים".

במענה לכתב האישום, טענו האחים סודמי באמצעות עורך הדין ירון פורר, כי נאור פגש את לאון לבדו, ללא אחיו, והשניים הלכו לבית משפחת סודמי כאשר האם ישנה בבית, ואילו אדיר לא היה בבית. בין השניים התפתח ויכוח על מי מהם ישחק ראשון במחשב, ובשלב מסוים החל לאון לצעוק. לטענת ההגנה, נאור הניח את ידו על פיו של לאון כדי שלא ירעיש ויעיר את אימו.

לטענת ההגנה, לאון סבל מליקוי נשימתי והיה חולה מאוד. נאור טען כי שכשהניח את ידו על פיו הוא מת. הוא ניסה לבצע בו פעולות החייאה אך ללא הצלחה. נאור הוסיף כי פחד שהגופה תדיף ריח רע, ולכן עטף אותה בשמיכה. לטענתו, הבגדים של לאון הפריעו לו לעשות זאת, ולכן הוא הפשיט אותו. גופו העירום של לאון עורר אותו מינית וכך, לטענתו, הגיע ה-DNA שלו לזירה.

מכחישים האישומים בדבר עבירות מין

לטענת ההגנה, לאחר מכן, הלביש נאור שוב את לאון. אחיו, אדיר, הגיע בשלב מסוים והשניים עטפו את הילד יחדיו. שני האחים מכחישים את כל האישומים בדבר עבירות מיניות שביצעו בקלנטרוב.

דברים אלה כאמור עוררו את זעם ההורים. "רצחו את הילד שלי", אמר האב לפני הדיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. "מצאו את הזרע שלו על הבגד של הבן שלי. זה המשחקים שהיו?הדברים האלה זה חתך בלב. זו חוצפה של עורך הדין. לא מספיק המכות שקיבלנו צריך לתת לנו עוד מכות". הוא ציין שלדעתו היה מקום להעמיד גם את אמם של האחים סודמי למשפט. "היא צריכה להיות לידם. היא שמעה הכל ואפילו עזרה".

גופתו של קלנטרוב נמצאה בתחילת חודש ינואר בביתם של האחים סודמי במושב בני עי"ש. בתחילת החקירה, חשדו במשטרה כי האחים פיתו את לאון להגיע לביתם ושם רצחו אותו. החוקרים אף טענו כי השניים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים עד אשר הגיעו לסיפוק מיני. לאחר מכן, הם חנקו את לאון למוות והכניסו את גופתו אל מתחת לאחת המיטות בחדרם. על גופתו של קלנטרוב נמצאו שרידי זרע. מחומר החקירה עלה כי שני האחים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים וכתוצאה מכך נמצאו על גופו ובגדיו סימני הזרע.

עדכון ראשון: 13:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully