וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לנאשם ברצח שלושת ילדיה: "אחגוג במותך"

12.9.2010 / 13:30

חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בפ"ת קובעת כי איתי בן דרור, הנאשם ברצח שלושת ילדיו, כשיר לעמוד לדין. אם הילדים התעמתה עמו: "יום המוות שלך יהיה יום ההולדת שלי"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

איתי בן דרור, הנאשם ברצח שלושת ילדיו בנתניה, כשיר לעמוד לדין - כך קבעה חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה בצהרים (ראשון) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. במהלך הדיון שנערך בבית המשפט התעמתה אמם של הילדים, לילך שם-טוב עם אבי ילדיה.

שם-טוב הטיחה בבעלה לשעבר כי ילדיו היחידים שאהבו אותו. "בשביל מה עשית את זה?" זעקה, "רוצח מתועב ושפל. לקחת לי את יום ההולדת. יום המוות שלך יהיה יום ההולדת שלי, אין לך מושג כמה אחגוג אז".

במהלך הדיון, שם טוב ובני משפחתה הראו לבן דרור תמונות של הילדים. לאחר הדיון, היא אמרה כי "קשה להסביר כמה קשה לאבד שלושה ילדים בגלל שטות". היא דיברה על כך שתוקפים אותה געגועים רבים וזיכרונות: "שום דבר לא יזיז לו אבל בסוף אני מקווה שהצדק ייצא לאור ושהרצח של הילדים שלי יהיה האחרון".

"הוא אזוק בידיו וברגליו 24 שעות"

פרקליטו של בן דרור, עו"ד רן אלון טען בדיון כי מרשו אזוק בידיו וברגליו 24 שעות ביום, מכיוון שהיה חשש שישים קץ לחייו וביקש מבית המשפט להורות לשב"ס לשקול אמצעי אחר. אלון ביקש לדחות את הדיון על מעצרו של בן דרור כדי ללמוד את חומר הראיות. מנגד, התובעת, עו"ד תמי זנגו מפרקליטות מחוז מרכז, טענה שבן דרור הודה ברצח בפני כל גורם אפשרי. בשלב זה בן דרור יישאר במעצר עד החלטה אחרת.

כתב האישום נגד בן דרור הוגש לפני כחודש והוא נאשם ברצח שלושת ילדיו לפני כחודשיים בנתניה. על פי כתב האישום, המניע לרצח היה נקמה באשתו. על כן הוא ביצע את המעשה, כך נטען, ביום הולדתה.

מכתב האישום עולה, כי בן דרור נטל סכין ונכנס לחדר בו לנו שניים מילדיו. הוא סגר את התריסים, נטל מגבת, כיסה את פניו של אור, בנו בן ה-5, ודקר אותו - כך נטען - עשרות פעמים בחזהו. ככל הנראה, ניסה אור להתגונן, אך ללא הצלחה. בכתב האישום נאמר, כי לאחר מכן, הוא רצח את שני ילדיו הנוספים, עומר בן ה-10 ורוני בת ה-8 בדרך דומה. בן דרור נאשם שדקר את ילדיו 153 פעמים בכל חלקי גופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully