וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה בטבע: 300 אלף איש טיילו בשמורות

אריאל נוי

10.9.2010 / 18:01

300 אלף בני אדם פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים של רשות הטבע והגנים וכן את יערות הקרן הקיימת לישראל. האתרים הפופולאריים: חוף דור, אפולוניה ואגמון החולה

מזג האוויר הנוח הוציא את הישראלים לחיק הטבע: 300,000 בני אדם טיילו היום (שישי) בשמורות הטבע, בגנים הלאומיים, בשטחים הפתוחים וכן ביערות של רשות הטבע והגנים והקרן הקיימת לישראל. ברשות הטבע והגנים ובקרן הקיימת לישראל צופים כי מחר יפקדו מספר רב יותר של מטיילים את שמורות הטבע.

האתרים הפופולאריים של רשות הטבע והגנים היו שמורת הטבע חוף דור - הבונים בה ביקרו כ-4,000 בני אדם והגן הלאומי חורשת טל בו ביקרו כ- 2,500 בני אדם. כמו כן, כ-2,500 מטיילים ביקרו גם בגן הלאומי אפולוניה, שם התקיים היום הראשון של פסטיבל "העפיפולוניה". אלפים פקדו גם את הגן הלאומי פארק הכרמל.

באתרי הקרן הקיימת לישראל טיילו היום כ-100 אלף בני אדם. באזור הצפון, בפארק אדמית, פארק גורן, חניון עין הזיתים, שבילי הנוף ביער ביריה ובחניון לימן בצת בילו כ-15,000 איש, ובאגמון החולה כ-2,500 איש.

בדרום פקדו כעשרת אלפים איש את יער המלאכים-שחריה ואת פארק אשכול. במרכז נרשמה תנועה ערה מאוד של מטיילים, בעיקר ביער חרובית, פארק בריטניה, יער בן שמן ופארק קנדה. בירושלים טיילו רבים בסטף וביער עמינדב. באזור השרון בילו כ-50,000 איש בחניוני פארק רמות מנשה, חניון הזורע, חניון אוסם פורת ונחל השופט.

מהקרן הקיימת נמסר כי הם מודים למטיילים ששמרו על ניקיון השמורות. יערני קק"ל אספו היום כ-10 טון זבל ואשפה שריכזו המטיילים בתוך שקיות האשפה שפוזרו על ידי אנשי הקק"ל ביערות בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully