וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער השליך אבן על שוטרת ופצע אותה בינוני

איילה חננאל

10.9.2010 / 16:00

בן 15 מאור יהודה השליך אבן לעבר שוטרת שעיכבה לחקירה את חברו לאחר שהפריע את מנוחת השכנים. השוטרת נפגעה בפניה ותזדקק כעת לשני ניתוחים. בחקירתו טען הנער: הייתי שיכור

בית משפט לנוער האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של נער בן 15 מאור יהודה, החשוד שהשליך הלילה אבן גדולה על שוטרת ופצע אותה באורח בינוני. לדברי המשטרה, הנער הודה בחקירתו בחשדות המיוחסים לו, וטען כי היה שרוי תחת השפעת אלכוהול.

מחקירת האירוע עולה, כי סמוך לחצות, הגיע למוקד המשטרה דיווח על חבורת נערים המפריעה של שלוות השכנים ברחוב דרך ההגנה באור יהודה. השוטרת, בת ה-20, הגיעה למקום עם שוטר נוסף. השוטרים ביקשו מהנערים להזדהות, אך חלקם סירבו, ולכן החליטו השניים לעכב לחקירה את אחד מהם.

השוטרים הובילו את הנער לניידת, והתכוננו לנסוע לעבר התחנה, כאשר לפתע ניגש אחד הנערים לניידת והשליך אבן גדולה לעבר החלון שליד מקום מושבה של השוטרת. האבן פגעה בחוזקה בפניה של השוטרת, והיא נפצעה באורח בינוני. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי כאשר היא סובלת משברים בלסתה ובעצמות לחייה.

משהבחינו בפגיעה, נמלטו הנער וחבריו מהמקום. בשעה חמש לפנות בוקר, הגיעו שוטרי תחנת מסובים לביתו של הנער הפוגע הנמצא סמוך למקום האירוע. הנער נעצר ולטענת המשטרה, הודה בחקירתו במיוחס לו וטען כי היה תחת השפעת אלכוהול בעת המעשה. לדברי החוקרים, הנער אמר להם בחקירה כי "רציתי לנקום בשוטרים שעיכבו את חבר שלי לתחנת המשטרה".

גורמים במשטרה ציינו כי האירוע "הינו חמור מאין כמוהו ומייצג את הזילות שקיימת בחברה לחיי שוטרים ובני אדם בכלל, כאשר נער, רק בן 15, תחת השפעת אלכוהול, מבצע מעשה אלימות כה קשה ובוטה כלפיי שוטרת ושיכול היה לגבות בקלות חיי אדם". במשטרה מסרו עוד, כי השוטרת תזדקק למספר ניתוחים בפניה בעקבות הפגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully