וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שדרס למוות 3 בני אדם בחג חשוד בהריגה

קובי מנדל

10.9.2010 / 14:31

בית משפט השלום בעכו האריך ב-10 ימים את מעצרו של אמיר עטללה, תושב ירכא בן 19, החשוד שדרס למוות שלושה הולכי רגל ליד כפר יאסיף. עטללה חשוד בהריגה ונהיגה ללא רישיון

בית משפט השלום בעכו האריך הבוקר (שישי) בעשרה ימים את מעצרו של אמיר עטללה, בן 19 מירכא. על פי החשד, עטללה דרס למוות בלילה שבין רביעי לחמישי שלושה בני אדם שיצאו ממסעדה בכפר יאסיף. הוא חשוד בעבירות של הריגה, נהיגה ללא רישיון וביטוח ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. בחקירתו הכחיש שהוא היה זה שנהג ברכב, וטען שאינו זוכר מי נהג.

אמג'ד תומא, אחיו של ד"ר ניזאר תומא בן ה-46 שנהרג בתאונה יחד עם רעייתו ג'וזפין (40) ושופטת בית משפט השלום בנצרת נסרין כריני (39), אמר אתמול כי "הגיע הזמן שהמשטרה תיקח את החוק לידיים ותטפל בנהגים כמו בזה שדרס למוות את השלושה בעת שנהג ללא רישיון". תומא הוסיף וסיפר כי מזה זמן רב מבקשים תושבי הכפר מהמשטרה להקים כיכר לא הרחק ממקום התאונה, "אך לא מקשיבים לנו. מדובר בכביש מסוכן וכמעט כל יום מתרחשת בו תאונת דרכים".

תאונת הדרכים אירעה בערב החג סמוך לחצות, כאשר עטאללה, שנהג ברכב פרטי, סטה מסיבה לא ברורה לנתיב הנגדי בכביש 70 ליד כפר יאסיף, רכבו התהפך והוא דרס למוות את שלושת הולכי הרגל שיצאו אותה עת ממסעדה במקום. השלושה נהרגו במקום, שניים מיושבי הרכב נפצעו באורח קשה ושניים באורח קל, בהם הנהג.

ראש אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל, רב פקד איתן רז, סיפר כי בעקבות התאונה הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד במשטרת מרחב הגליל בראשות ראש משרד תאונות דרכים פקד ערן קפלן.

עדכון ראשון: 10:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully