וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ניסו לחסל את צ'רלי אבוטבול בנתניה

איילה חננאל

7.9.2010 / 10:47

יריות נפתחו לעבר רכבו של איש העולם התחתון ליד מלון כרמל בעיר. לא היו נפגעים בתקרית, והמשטרה פתחה בחקירה. באחרונה נוקה אבוטבול מחשד לניסיון חיסול של יריב בעיר

חשד לניסיון התנקשות באיש העולם התחתון צ'רלי אבוטבול בנתניה: יריות נפתחו הבוקר (שלישי) לעבר רכבו של אבוטבול סמוך למלון כרמל בעיר. אין נפגעים ולא נגרם נזק. יחידת להב 433 של המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מדובר ככל הנראה באלמונים שירו לעבר רכבו של אבוטבול ונמלטו מהמקום. משטרת נתניה סגרה את זירת התקרית ופתחה בסריקות אחר היורים.

אבוטבול נעצר באחרונה בחשד כי הזמין את חיסולו של אייל סופר, הבעלים של מסעדות "בית הסיח", "קקאו" ו"טיים עוף", ומי שנחשב לשותפם לעסקים של בני משפחת הפשע קראג'ה, יריבתה העיקרית של משפחת אבוטבול בשליטה בעולם התחתון בנתניה. עם זאת, שמו של אבוטבול לא נכלל בכתב האישום בגין ניסיון הרצח, בו מצוין רק שהנאשמים קשרו עם "אחר או אחרים שזהותם אינה ידועה" כדי לרצוח את סופר.

כחודש לפני ניסיון חיסולו של סופר, הוצתו סניפי רשת מסעדות "בת האיכר" שבבעלות משפחת אבוטבול בנתניה. גורמים בעולם התחתון בעיר מסרו אז כי מדובר ב"פגיעה רצינית במעמדה של משפחת הפשע ושניתן האות לפרוץ מלחמות עולם תחתון בעיר נתניה". ואולם, כשבוע לאחר ההצתות, נעצר פרנסואה, אחיו של צ'רלי אבוטבול, בחשד שעמד מאחורי הצתת רשת המסעדות. לפי החשד, פרנסואה, המרצה בימים אלה עונש מאסר של שנה וחצי בגין תקיפת אשתו, הזמין את ההצתה במטרה להונות את חברות הביטוח ולקבל מהן פיצוי כספי שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully