וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה נפגעה קל מפגיעת אבן בצומת תפוח

יהושע בריינר ואריאל נוי

3.9.2010 / 0:00

ילדה ישראלית בת 12 נפצעה באורח קל מפגיעת אבן שנזרקה לעבר רכב בו נסעה ליד צומת תפוח שבגדה. כוחות צה"ל פתחו בסריקות לאיתור מיידי האבנים. דיווח מוקדם על ירי התברר כשגוי

ילדה ישראלית בת 12 נפצעה אמש (חמישי) באורח קל מפגיעת אבן שנזרקה לעבר רכב בו נסעה סמוך לצומת תפוח במרכז הגדה. כוחות צה"ל הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר מיידי האבנים. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שניידר כשהיא סובלת מפגיעת ראש. ככל האבנים יודו מכיוון הכפר מרדה.

קודם לכן דיווח אזרח ישראל על ניסיון פיגוע ירי באזור בנימין. מדובר צה"ל נמסר כי לאחר שנערכה בדיקה התברר כי לא בוצע ירי לעבר המתלונן וככל הנראה הוא נבהל מזיקוקים שהופעלו בכפר סינג'יל הסמוך. כוחות ביטחון גדולים הוקפצו למקום לאחר שהישראלי דיווח כי נפתחה לעבר רכב בו נסע אש מכיוון רכב פלסטיני חולף.

ברביעי בלילה נפצע באורח בינוני עד קשה גבר כבן 30, ואישה בת 30 נפצעה באורח קל, בפיגוע ירי שאירע בשונרון. מחקירת התקרית עולה כי רכב ישראלי שנסע בכביש שבין ההתנחלויות רימונים לכוכב השחר, נורה על ידי רכב חולף.הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, לקחה אחריות על פיגוע הירי ותיארה את הפעולה כ"אמיצה". ביום שלישי בערב נהרגו ארבעה ישראלים בפיגוע ירי סמוך לקריית ארבע. ההרוגים הם בני הזוג יצחק (47) וטלי (45) איימס, ושני בני אדם נוספים שהם הסיעו ברכבם, כוכבה אבן חיים (37) ואבישי שינדלר (24). כל ההרוגים הם תושבי בית חגי. הזרוע הצבאית של חמאס נטלה את האחריות גם לפיגוע הזה.

(עדכון ראשון: 22:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully